KoN_Meathook Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Jeg har lastet ned denne klassikeren som er blitt abandonware for et par dager siden. Noen som har prøvd det? Det er jo helt utrolig morsomt. Ligner mye på Monkey Island-spillene.. veldig mye faktisk, bare at her snakker de skikkelig queens English. Utrolig fett Men i all gleden har jeg et problem =/ Spillet jeg har lastet ned mangler nemlig lyd. Etter å ha drevet litt research, lest i forskjellige forum og slike ting har jeg funnet ut at lyd-filene rett og slett mangler Er det noen der ute som sitter på en discworld cd (hvor lyd-filene selvsagt er). Så hadde jeg satt ekstremt stor pris på om du/dere gadd å ta kontakt med meg på msn: kon[dott]meathook[krøllalfa]gmail[dott]com og eventuelt overført disse lyd-filene til meg. Dere som ikke har det, bør forresten teste det ut Fantastisk fengende, både nummer 1 og 2
Goophy Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Kjøpte en pakke med 1 og 2 for noen år siden. Tror de skal ligge her et sted. *Lete*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå