Gå til innhold

Hotmail + Thunderbird, funker det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å bruke Mozilla Thunderbird som mailprogram med hotmail? Har googla det, men det virker som om det ikke går an..? Noen som har peiling?

Var ikke noe problem med Gmail adressa! :love:

Kan ikke finne pop adressa til hotmail som jeg trenger for å bruke Thunderbird, er det i det heletatt pop på hotmail?

Vet det er lett med Outlook Express, men da må jeg oppgradere hotmail kontoen min og det koster penger! :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Unfortunately, Hotmail does not support POP3 access to its servers. This is because Hotmail is web-based e-mail and operates on an HTTP server.

Faren min prøvde på akkurat det samme tidligere i dag (Før jeg leste dette innlegget) og jeg fant den websiden nevnt over.

Kan ikke finne pop adressa til hotmail som jeg trenger for å bruke Thunderbird, er det i det heletatt pop på hotmail?

Nei, det er ikke støtter for pop3 på hotmail.

Skal sjekke litt mer, men tror det virker litt håpløst.

Mvh MiteS

EDIT: Svar på spørsmål i quote over.

Endret av MiteS
Skrevet

På den annen side burde det være ganske enkelt for Thunderbird-utviklerne å inkludere støtte for nedlasting av e-post med HTTP. Det er ikke akkurat verdens mest avanserte protokoll.

Skrevet

Uff.. jaja.. Er det noen enkel måte å sende over ca 300 mail fra hotmailen til Gmailen min da? Orker ikke å trykke videresend på hver enkelt mail..

For å bruke OE må jeg oppgradere hotmailen min til premier version eller hva det heter og det koster penger, noe som ikke er aktuelt.

Skrevet
For å bruke OE må jeg oppgradere hotmailen min til premier version eller hva det heter og det koster penger, noe som ikke er aktuelt.

Nei.. :ermm:

Du kan bruke Outlook Express med et vanlig gratis hotmail abbonoment. Det gjør jeg.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...