Jørgen Sørheim Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Antar jeg kommer til å spille ca. 1/3 for USA, 1/3 på "Generic Midt-Østen-ish Axis of Evil"-laget, og 1/3 for Kina. Sånn ca.
vorbis Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Litt off-topic, men er det sånn at det er USA mot Kina og midt-østenfolka? Kina og MEC (middle east coalision) er på "lag" ?
Dʋgɢtung Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 U.S.A. garantert. 90% av tiden. Kina 10%. Midtøsten - nei takk.
preskatv Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Alltid foretrukt å være USA i alle FPS spill på grunn av våpna. Men tror jeg kommer til å spille en del med kina, i og med at jeg har på følesen at de kommer til å ha bra tankser Sånne ørkenjeeper til Al Quaida kan en annen leke seg med
Snorre Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Kommer nok til å bli på det laget jeg blir spawnet til. Å "lamespawne", som noen kaller det skaper bare ubalanse og er nokså teit. I SP kommer jeg nok til å gå for USA og Kina.
Siraricus Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Litt off-topic, men er det sånn at det er USA mot Kina og midt-østenfolka?Kina og MEC (middle east coalision) er på "lag" ? Det ville kanskje bli ubalansert, så jeg vil tro det vil bli Kina og USA mot MEC, selv om det er urealistisk.
Lucas Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Kina og USA er vel ikke akkurat glade i hverandre i realiteten, og tror det blir enten at Kina og MEC blir på samme side eller 1vs1vs1, Dette har jo ikke EA eller DICE sagt noe om enda, men venter spent
slez Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg vill tippe USA. EDIT: liten leif. Endret 6. januar 2005 av slez
robB Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Det kommer ann på. Jeg skal jo prøve alle laga så se hvem så blir mitt favoritt lag.
Siraricus Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Skrevet 6. januar 2005 De sier at MEC og Kina kommer til å bli mot USA, hm
Vice Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 Kommer vel til å spille mest på "underdogs" laget, dvs. de som generelt blir regnet for å ha oddsene mot seg. Feks. pga. "dårligere" våpen.
owgrant Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 gidder ikke lamejoine over som enkelte bare fordi du liker tingene eller utseende, BF2 blir vel såpass stabilisert mellom units at det ikke er noe stress Knut lamejoiner alltid for å komme på laget som leder... Tabellhore Neida bare kødder, man spiller vel på laget man havner på!! Kinamannen så bisk ut, tipper kina er det beste laget.
Ordinær Skrevet 6. januar 2005 Skrevet 6. januar 2005 (endret) Kina! De så kule ut. Håper ikke Kina er supervenner med USA, som i Generals. Det blir for teit Endret 8. januar 2005 av Do_the_Bender
Gromit Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 Hehe de skulle ha hatt tanksen som kineserne har i generals med propaganda towers og nuke truck hehehe. et spill ala battlefield basert på generals tror jeg hadde blitt gøy Blir gøy å se hvordan t-90 (Tror det er det kineserene har) mot M1-2 abrahams til USA. T-72 er jo alt for dårlig.
chokke Skrevet 7. januar 2005 Skrevet 7. januar 2005 blir bare glad hvis jeg får et våpen med mest mulig skudd les: allied på DC
Phera Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 USA er den vanlege ,, ta og prøve kineserene litt Men tiden vil vise hva e liker best
FPShooter Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Herregud her var det mye tull! USA og Kina på samme lag! Og så mange lamejoinere det er på dette forumet! Skerpings!
Siraricus Skrevet 10. januar 2005 Forfatter Skrevet 10. januar 2005 Herregud her var det mye tull! USA og Kina på samme lag! Hvor har du hørt det? Sist jeg hørte sa de at USA kommer til å bli mot alle. Men MEC kommer ikke til å kjempe mot Kina.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå