Gå til innhold

BF2;Hvilket lag kommer du til å spille mest/velge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt off-topic, men er det sånn at det er USA mot Kina og midt-østenfolka?

Kina og MEC (middle east coalision) er på "lag" ?

Skrevet

Alltid foretrukt å være USA i alle FPS spill på grunn av våpna. Men tror jeg kommer til å spille en del med kina, i og med at jeg har på følesen at de kommer til å ha bra tankser ;) Sånne ørkenjeeper til Al Quaida kan en annen leke seg med :p

Skrevet

Kommer nok til å bli på det laget jeg blir spawnet til. Å "lamespawne", som noen kaller det skaper bare ubalanse og er nokså teit. I SP kommer jeg nok til å gå for USA og Kina.

Skrevet
Litt off-topic, men er det sånn at det er USA mot Kina og midt-østenfolka?

Kina og MEC (middle east coalision) er på "lag" ?

Det ville kanskje bli ubalansert, så jeg vil tro det vil bli Kina og USA mot MEC, selv om det er urealistisk.

Skrevet

Kina og USA er vel ikke akkurat glade i hverandre i realiteten, og tror det blir enten at Kina og MEC blir på samme side eller 1vs1vs1, Dette har jo ikke EA eller DICE sagt noe om enda, men venter spent :)

Skrevet

Kommer vel til å spille mest på "underdogs" laget, dvs. de som generelt blir regnet for å ha oddsene mot seg. Feks. pga. "dårligere" våpen.

Skrevet
gidder ikke lamejoine over som enkelte bare fordi du liker tingene eller utseende, BF2 blir vel såpass stabilisert mellom units at det ikke er noe stress :)

Knut lamejoiner alltid for å komme på laget som leder... Tabellhore :D

Neida bare kødder, man spiller vel på laget man havner på!!

Kinamannen så bisk ut, tipper kina er det beste laget.

Skrevet (endret)

Kina!

De så kule ut.

Håper ikke Kina er supervenner med USA, som i Generals. Det blir for teit

Endret av Do_the_Bender
Skrevet

Hehe de skulle ha hatt tanksen som kineserne har i generals med propaganda towers og nuke truck ;) hehehe. et spill ala battlefield basert på generals tror jeg hadde blitt gøy :)

Blir gøy å se hvordan t-90 (Tror det er det kineserene har) mot M1-2 abrahams til USA. T-72 er jo alt for dårlig.

Skrevet
Herregud her var det mye tull! USA og Kina på samme lag!

Hvor har du hørt det?

Sist jeg hørte sa de at USA kommer til å bli mot alle. Men MEC kommer ikke til å kjempe mot Kina.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...