Gå til innhold

asus P4c800 og noe sinnsykt med piping

MartinGM

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det komer heller ikke noe bilde på noen av sjermene. Har et Ati 9600 skjermkoty koblla til hver sin 17" kcd.

Noen som veit hva alle beepene betyr? Klarer ikke få noe fornuftig ut av asus sin hjemmside.

OBS: KORTET ER ET p4c800-e deluxe, fikke bare ikke plass i topicen ;(

HJELP! :cry:

Endret av killerost
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det ikke snakk om ett pip per usb.. det er snakk om seks-sju pip i rask rekkefølge og.. SKJERMENE ER SVARTE.. det er det som er det kjipe :I

Skrevet (endret)

Sjekk om strømkabelen er skikkelig satt i på skjermkortet, fikk samme pipingen jeg, så jeg åpnet kabinetet, og sjekket koblingen.

Det viste seg at molex kontakten var brun, så jeg byttet kontakt med en annen ledig og har ikke hatt problemet siden :)

La ved et bilde av en molex kontakt i tilfelle det var et ukjent ord ;)

brian-pwm-molex.jpg

Endret av citric
Skrevet
Her er det ikke snakk om ett pip per usb.. det er snakk om seks-sju pip i rask rekkefølge og.. SKJERMENE ER SVARTE.. det er det som er det kjipe :I

Det med PIPINGEN kan fortsatt være USA, hvis du har 7 USB tilkoblet sammtidig. Jeg trodde først at det var pcen min det var noe feil med is tarten før jeg leste det med USB piping.

Når det gjelder skjermen så vet jeg ikke.. prøv citric sitt råd.

• 1 måned senere...
Skrevet

Det med PIPINGEN kan fortsatt være USA, hvis du har 7 USB tilkoblet sammtidig. Jeg trodde først at det var pcen min det var noe feil med is tarten før jeg leste det med USB piping.

Hmm.. det høres logisk ut. :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...