MartinGM Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Det komer heller ikke noe bilde på noen av sjermene. Har et Ati 9600 skjermkoty koblla til hver sin 17" kcd. Noen som veit hva alle beepene betyr? Klarer ikke få noe fornuftig ut av asus sin hjemmside. OBS: KORTET ER ET p4c800-e deluxe, fikke bare ikke plass i topicen ;( HJELP! Endret 3. januar 2005 av killerost
Lucifer 666 Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Prøvd å resette cmos? Ta ut det runde klokkebatteriet i et minutt
MartinGM Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Har bare resatt den med jumper... tror jeg prøver din idé nå FØR JEG TIPPER OVRRT!
knutby Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Har samme kortet, og det piper en gang pr. USB enhet som er tillkoblet.
MartinGM Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 Her er det ikke snakk om ett pip per usb.. det er snakk om seks-sju pip i rask rekkefølge og.. SKJERMENE ER SVARTE.. det er det som er det kjipe :I
Jim Rager Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) Sjekk om strømkabelen er skikkelig satt i på skjermkortet, fikk samme pipingen jeg, så jeg åpnet kabinetet, og sjekket koblingen. Det viste seg at molex kontakten var brun, så jeg byttet kontakt med en annen ledig og har ikke hatt problemet siden La ved et bilde av en molex kontakt i tilfelle det var et ukjent ord Endret 3. januar 2005 av citric
knutby Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Her er det ikke snakk om ett pip per usb.. det er snakk om seks-sju pip i rask rekkefølge og.. SKJERMENE ER SVARTE.. det er det som er det kjipe :I Det med PIPINGEN kan fortsatt være USA, hvis du har 7 USB tilkoblet sammtidig. Jeg trodde først at det var pcen min det var noe feil med is tarten før jeg leste det med USB piping. Når det gjelder skjermen så vet jeg ikke.. prøv citric sitt råd.
MartinGM Skrevet 14. februar 2005 Forfatter Skrevet 14. februar 2005 Her er det ikke snakk om ett pip per usb.. det er snakk om seks-sju pip i rask rekkefølge og.. SKJERMENE ER SVARTE.. det er det som er det kjipe :I Det med PIPINGEN kan fortsatt være USA, hvis du har 7 USB tilkoblet sammtidig. Jeg trodde først at det var pcen min det var noe feil med is tarten før jeg leste det med USB piping. Hmm.. det høres logisk ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå