Gå til innhold

Når kommer stipendet for det andre semesteret?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hmm jeg har ikke fått det månedsvis, fikk beskjed om at jeg kom til å få to utbetalinger i løpet av året, en i begynnelsen av det første semesteret og en i begynnelsen av det andre.

det var slik før, men reglene har blitt endret. så nå har dette beløpet blitt delt opp i mange mindre beløp som deles ut 10 <-> 15 i hver måned istedenfor...

Skrevet

Jeg mener at man får 2 større utbetalinger og resten hver måned. 16000 ved semesterstart i august og januar som hentes ved lærestedet. Resten får man den 15. i hver måned, bortsett fra august og januar, så klart.

Skrevet
Hmm jeg har ikke fått det månedsvis, fikk beskjed om at jeg kom til å få to utbetalinger i løpet av året, en i begynnelsen av det første semesteret og en i begynnelsen av det andre.

det var slik før, men reglene har blitt endret. så nå har dette beløpet blitt delt opp i mange mindre beløp som deles ut 10 <-> 15 i hver måned istedenfor...

Er det blitt endret nå?

Skrevet

Jeg fikk nemlig penger etter skolestart, og skulle få igjen etter skolestart nå i januar. De pengene har jeg regnet med kommer helt, og derfor er det viktig at jeg får de samlet, til en viss grad er det viktig i hvert fall.

Skrevet
Høres da ut som det er snakk om lån elns?

hvis ikke lurer jeg litt på hva dere går på etc da jeg alltid og fremdeles får det månedsvis ;)

Om man får under "så-så-mye" så uttbetales beløpet bare en gang hvert halvår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...