Gå til innhold

atlantean eller rimor? AO

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, skal jeg spille på atlantean eller rimor server?. er ute etter best ping. og noe som irriterer meg noe helt jaevlig er at når jeg trykker på "give items" knappen så skjer det ingenting!. har alltid skjedd noe før, det har pleid å komme op et lite vindu jeg kan dragg items in på. men plutserlig vil det ikke kommer op. er det lag el?

Endret av Henrik2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

har ikke spilt på Rimor selv, bare på Atlantean, har ingen problemer med ping jeg, sitter på en 2Mb/.3Mb (ca), så da anbefaler jeg Atlantean :)

Litt høy ping innimellom er det over alt, kommer jo litt ann på serverload osv, spes på newbieisland kan belastningen være stor til tider, derfor stikker jeg rett til whompa etter jeg har fått belte saken av han på stranda :)

Endret av TRS
Skrevet (endret)

hvor er whopma da?, er på newbiestranden, der skipet har krashet. har fått et slikt belte, men kan ikke bruke det enda. ossn i H scanner jeg en spider?. har scanneren og har drept masse spidere, men vet ikke hvordan jeg skal scanne de. skjer ingenting når jeg trykker på scanneren når jeg står over de el noe...... syntes AO burde hatt litt mere bruksanvisning på hvordan man bruker items, det sto ikke i tips heller.

Endret av Henrik2k
Skrevet

siden du har scanneren så har du vert i nærheten av whompa'en. Den er rett over den lille slagmarken der aliens kommer strømmende, det er bare å gå over, de angriper ikke med mindre du angriper dem, snakk med en offiser, kommer ann på om du skal være clan/omni eller neutral, når du har valgt side så fortsett å snakk med samme person igjen til du får keycard av han så kan du gå inn "døren" som er rett oppforbi. For å komme deg til land med whompa så må du klikke 1 gang på keycard i inventory og dra det ut til den terminal saken på whompaen du skal med også klikke på selve terminalen, for clan er det Athen West, Omni er det Rome og for neutral er det Borealis.

For å scanne spiders og reef salamanders så har jeg funnet ut at den beste måten (for meg iallefall) er å angripe de slik at de står mer eller mindre stille og gjøre det samme med scanneren som du gjør med keycard før de dør.

Muligens du må høyreklikke for å bruke den etter at du har dratt den ut av inventory, men det finner du ut.

Skrevet

har skjønt at det dær. men lurer på hvem han dær: teleport technician duden eller hva han no heter er. hvor er han?, må snakke med ham for å activate whompa portal el no. finner han ikke.

Skrevet

For og spille ao trenger man ikke noen super linje. Jeg har spillt mange ganger dual logga (allså to kontor logget in samtidig) på en enkel ISDN linje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...