Inja Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Har en bærbar pc hvor cd-rommen ikke virker. Hvordan skal jeg klare å installere windows xp på denne pcen? Jeg har en usb harddisk men vet ikke noe om hvordan jeg skal installere windows via den.
TCi Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 (endret) Kopier installasjonsfilenen på disken du skal installere på eller en annen partisjon om du må formatere. Deretter om du har diskettstasjon, så skaffer du deg en windows 98 oppstartsdiskett fra bootdisk.com og starter installasjonen fra DOS. Endret 2. januar 2005 av TCi
Inja Skrevet 2. januar 2005 Forfatter Skrevet 2. januar 2005 Hvordan kopierer jeg fra 1 partisjon til en annen i DOS? jeg har Os installasjons filene lagt inn på usb harddisken, men det vil gå treigt å installere windows derfra.
TCi Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 Hmm disken var USB ja.. da vil den ikke fungere i DOS. Eneste jeg kan komme på er å installere via nettverket om du får koblet maskinen til en annen. Mulig andre her på forumet har noen bedre tips.. håper jeg da.
JuB Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 Det går vel ikke å starte en winXP eller win2k innstallasjon via dos?
sofTest Skrevet 20. mai 2005 Skrevet 20. mai 2005 USB i DOS. Du finner også bootdisker med nettverksstøtte på Bootdisk.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå