Gå til innhold

Noen her som driver med jojotriksing?


GeO

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen av forumbrukerne som har jojotriksing som hobby.

 

Dette er jo en trend som går i bølger, og kommer igjen ca. hvert 7. år, men er det noen som driver med dette uavhengig av disse periodene? Selv har jeg drevet med jojo siden ca. mai 2004 (selv om interessen egentlig kom under siste jojoår i 1999).

 

Det er ikke særlig mange som holder på med dette i Norge, ihvertfall har ikke jeg fått inntrykk av det. Derfor kunne det vært artig å komme i kontakt med andre som utøver denne noe sjeldne sporten, og utveksle erfaringer og tips.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres da lovende ut, det!

 

Er jo hovedsakelig ute etter folk som har drevet litt utover de standard "Coca Cola-triksene", men alt er interessant å høre om.

 

Hva slags jojo(er) har/hadde du da?

 

---

 

Edit: Jeg henvender meg selvsagt ikke bare til Gnomenz når jeg spør om dette.

Endret av TwinMos
Lenke til kommentar

Hehe. Greit nok det, ja.

 

Coca Cola-triks er fine til å lære seg grunnleggende teknikker, men de blir jo fort kjedelige, da. I triksekonkurranser som Coca Cola arrangerer ender det erfaringsvis alltid opp med kamp om hvem som tar flest looper, siden de fleste klarer de innledende triksene.

 

Da er jeg heller av dem som søker utfordringer innen såkalte "string tricks", som innbefatter alle triks hvor jojoen først må lande på tråden. Dette kommer også av at jeg ikke er særlig god på looping. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...