Gå til innhold

Et problem med battle for middleearth


Anbefalte innlegg

Noen ganger (heldigvis ikke alt for ofte) så stopper musepekeren mens jeg spiller. Den bare limer seg fast til en del av bildet. Jeg kan fortsatt bevege musa og satse på at jeg beveger den over f.eks. en bygning . Men problemet er at jeg ikke kan se hvor den "egentlige" pekeren er fordi "ikonet" av den er står bomstille en eller annen plass på skjermen. Som sagt så skjer ikke dette ofte, bare to ganger enda, men gjett hvor irritabelt det er når du spiller online game/quickmatch!

Dette har bare skjedd i dette spillet og aldri skjedd før. Og når jeg går ut av spillet (hvis jeg på en eller annen måte får til det) så er situasjonen den samme på skrivebordet/desktop. Jeg må restarte maskinen for at det skal bli normalt igjen.

 

Noen som har noen ide hva dette kan være?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan nevne flere enn ett problem med bfme.... Men når det først virker så er det en drøm :yes:

 

Har ikke opplevd akkurat det du beskriver, men jeg har selv hatt problemer med at muspekeren "plutselig" blir overfølsom som gjør at jeg beveger meg over hele kartet, bare jeg er borti musen. Det har også skjedd et par ganger at uniter ikke vil reagere når jeg kommanderer de til en plass.

 

Har hørt at det skal komme en patch i midten av januar (nå snart?), får håpe den fikser alle disse små problemene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...