Gå til innhold

slett denne moderator!


Deadringer

Alder, venner og hat  

106 stemmer

  1. 1. Alder, venner og hat

    • Hater rap, er under 18 og har venner som hater rap
      20
    • Hater rap, er over 18 og har venner som hater rap
      14
    • Hater rap, er under 18 og har venner som liker rap
      24
    • Hater rap, er over 18 og har venner som liker rap
      7
    • Liker rap / har ingen formening verken fra eller til
      39


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
90% (i dette tilfellet kommersielt) av rap/hiphop er jo sånn "niggah, westside, got much cash, yeah biatch, YOOOO, pimp, my fat ride" klær seg ut som de skulle eid halve verden, de feteste bilene, masse babes, så mye gullkjeder at nakken brekker, har på seg busker slik at de ser ut som de har dritt på seg osv osv

ja! det er denne jeg ikke liker!!!!

den delen er ikke hip hop, i mine øyne er det listepop.

skikkelig hip hop er gjerne den litt mer ukjente.

du kan ikke hate en hel skjanger før du faktisk har hørt den

Lenke til kommentar
90% (i dette tilfellet kommersielt) av rap/hiphop er jo sånn "niggah, westside, got much cash, yeah biatch, YOOOO, pimp, my fat ride" klær seg ut som de skulle eid halve verden, de feteste bilene, masse babes, så mye gullkjeder at nakken brekker, har på seg busker slik at de ser ut som de har dritt på seg osv osv

ja! det er denne jeg ikke liker!!!!

den delen er ikke hip hop, i mine øyne er det listepop.

skikkelig hip hop er gjerne den litt mer ukjente.

du kan ikke hate en hel skjanger før du faktisk har hørt den

det jeg sa, 90% av hiphop/rap, dvs kommersielt piss. jeg vet at det finnes gode hiphop band der ute som er laaaaaaaannnnnnngggggtttttttt bedre enn det kommersielle listepop dritet.

Lenke til kommentar
90% (i dette tilfellet kommersielt) av rap/hiphop er jo sånn "niggah, westside, got much cash, yeah biatch, YOOOO, pimp, my fat ride" klær seg ut som de skulle eid halve verden, de feteste bilene, masse babes, så mye gullkjeder at nakken brekker, har på seg busker slik at de ser ut som de har dritt på seg osv osv

ja! det er denne jeg ikke liker!!!!

den delen er ikke hip hop, i mine øyne er det listepop.

skikkelig hip hop er gjerne den litt mer ukjente.

du kan ikke hate en hel skjanger før du faktisk har hørt den

det jeg sa, 90% av hiphop/rap, dvs kommersielt piss. jeg vet at det finnes gode hiphop band der ute som er laaaaaaaannnnnnngggggtttttttt bedre enn det kommersielle listepop dritet.

okey, missforstod litt :)

Lenke til kommentar

okey må bare si dette..!

hva faen er problemet deres!?

lage tråd om at du hater rap/hip-hop.

alle har jo sin musikk smak!

og dere skjønner ikke hva feks. 2pac sin tekster handler om i en gang.

så skjerp dere..!

teite folk som lager teite tråder om at de hater hip-hop!

dere skjønner ikke hva tekstene handler om.

feks. 50cent kan du snakke dritt om for han sine tekster handler om hvor mye penger han har og om "bitches".

ikke alle hip-hop artister er sånn.

 

Edit: ville det vært fint hvis jeg lagde tråd om hvor mye jeg hater metallica og rock!?

den tråden hadde faen meg vært stengt med en jævla gang.

Endret av dmx
Lenke til kommentar
jeg personlig HATER rap! hvertfall dette nymotens dritet som 50cent,nelly, og ikke minst han jay-z(eller hva han heter)osv-dette som kjøres igjen og igjen på raido.en!

hvorfor! jo nå skal dere høre!

en rap er en ensformig dårligkvalitets basstromme etterligning som går i bakrgunn gjennom hele sangen, en hes stemme som prater gjennom sangen(gjerne mye banning) og kanskej en og annen låt som blir klint på igjen og igjen.

det er bare så kjedlig!!! til og med vanlig listepop er bedre!!  :sick:

trenger jeg si mer!!!

 

edit: har lest litt rundt på svara her, og har finni ut at det er den rapen som er populær nå som er værst. den fra 80 og starten av 90 tallet skal vistnok være ganske bra(dette veit ikke jeg noe om, men hvis den ikke er lik den som er nå tildags, må den jo hvertfall være bedre!!)

 

da er det bedre å høre på heavyrock og metal!(tenker ikke på black metal og slikt nå) hvor vokalistene kan synge.tenker ikke på metallica osv hvor det er den samme hese stemme som går igjen og igjen, nesten som rappen, selv om dette er sinnsykt mye bedre enn rap. da tenker jeg på musikk som Iron Maiden, Guns'n'Roses osv

band hvor vokalisten virklig kan synge!

 

andre som er enig?

eller er jeg aleine  :cry:

 

edit: har endra litt her. har fått litt endra synspunkter etter å lese de SERIØSE svara jeg har fått her! dere som bare slenger dritt, kan ta dritten å gnin i fjese deres

:!:

satan! der fikk jeg faen meg lyst å slå deg noe så jævlig!

musikk er ikke lett å lage!

og de snakker ikke din vet ikke hva faen jeg skal kalle deg!

spilelr inn sanger sjøl og nei dete r ikke bare snakk.

bare for at dere rock homser tener fyr på seg sjøl på scenen og hopper rundt for bi som noen apekatter trenger du ikke snakke dritt om hip-hop.

hvis du hater det så hold det for deg sjøl..!

hater sånne folk som går rundt og snakker dritt om musikken som de kje liker og sier at det er lett å lage hip-hop og techno. :thumbdown::hrm::nei:

 

Edit: klikka kanskje litt her. får kanskje liten ferie nå. :hmm::whistle: sorry..

Endret av dmx
Lenke til kommentar

Noe voldsomt hvordan denne tråden engasjerte folk! :D Morsomt.... Men hva er egentlig vitsen? Jeg er en av de som hater hippo-hoppo-rappa-dappa dritt, men jeg hadde egntlig ikke trengt en tråd for bare å si det.... Som de fleste andre sier, alle har sin smak. La det være slik. Ikke alle liker den musikken jeg hører på, men hva bryr det meg? Og omvendt.... :roll: Gute nacht!

Lenke til kommentar
EID! :!:

av hva? av idiotiske rap fanatikere?

å nei du! that day will never come!

 

men at jeg blir så irritert på folk som han ****** dmx at jeg får lyst slenge dritt i tryne på både han å andre her, at jeg riskikerer å bli stengt ute fra hardware.no på livs tid. det kan skje! å var rett før det skjedde ;)

 

så vil ikke ta den sjansen alike vel ;)

 

så bare steng denna moderator!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...