Lureren Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 (endret) Når jeg skal teste linjen i azuerus så kommer det at det er en NAT-feil. Hva er NAT? Hvordan fikser jeg det? Jeg bruker en netopia 3351 fra Nextgentel. Jeg har prøvd å bruke telnet greien, men må skrive Pbrukernavn+passord om og om igjen helt den sier at den har logget seg av Takk på forhånd Endret 2. januar 2005 av Lureren
Dell_Inspiron Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Du må åpne åpne filtersettet i routeren port 6881-6889, så må du forwarde portene til ipadressen til PC-en som bruker azureus. Guider for routeren finner du hos broadpark.
O. B. Lix Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 (endret) Her er en god hjelpeside til NGT-kunder også. Endret 1. januar 2005 av O. B. Lix
Billy Bob Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Noen som har en lignende forklaring for BKK-kunder også? For en som ikke har peil på bittorrent, er dette noe shait.
Palme Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 10/01/2005 : 21:14 Noen som har en lignende forklaring for BKK-kunder også? For en som ikke har peil på bittorrent, er dette noe shait. blush.gif hmm.gif Det kommer jo litt ann på hvilken linje du har, og hvilken router du sitter bak
ttt Skrevet 11. januar 2005 Skrevet 11. januar 2005 Noen som har en lignende forklaring for BKK-kunder også? For en som ikke har peil på bittorrent, er dette noe shait. er ikkje det sånn at BKK kveler fildeling? eller er bare eg som roter. uansett så kan du sikkert finne ein guide på http://www.portforward.com/ (under routers)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå