Gå til innhold

Cut-Scenene Vil Ikke Loade?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp begynt å spillt Far Cry, og har kommet fram til en svær båt der det er meningen jeg skal gå inn i ett hull i skroget for å komme til neste "brett". Problemet er at når jeg går inn i hullet, så skjer det ingenting. Jeg vet at det skal gå inn i en cut-scene her, for har en kompis som har spillt gjennom spillet, og han sier at det er det som skal skje her. Så, hvorfor skjer det da ikke? Har lagt inn 1.1 Patch og prøvd å reinstallere spillet uten noe hell.

Hjelp mottas med takk :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fant omsider patchen, men det skjer det samme. Litt rart at det ikke skjer på spillet til kompisen min, for han har ikke lagt inn patch i det hele tatt :hrm:

Skrevet

hadde samme problemet jeg....hehe... Men jeg bare svømte/gikk litt rundt inni der så gikk det plutselig... Tror jeg gikk litt til venstre så vidt jeg husket....hmmm.....

Skrevet

Jaja, uansett så skal det skje noe som gjør at jeg kommer videre, noe det da ikke gjør.. Får vel bare få savegamen på neste brett av kompisen min, hvis det ikke er noen andre med forslag til hva som kan være galt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...