royale Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Har hørt det går ann å komme til liberty city på san andreas, men hvor ligger det?? kan noen tegne en pil på kartet så jeg vet hvirken rettning jeg skal fly? Takker for svar!
Zemeckis Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Er ikke helt 100% sikker på om man kan komme seg ditt (har ikke prøvd selv), uten at man gjør ett oppdrag, men fly nord over fra flyplassen på Las Ventura.
aragorn_sonofarathorn Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 går ikke å komme til liberty city dessverre. Du kommer der bare på et oppdrag som er innendørs, deretter drar du tilbake til s.a.
royale Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 men den kafeen må finens et sted! som Ghost Town i gta3!
PSV Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Har hørt det går ann å komme til liberty city på san andreas, men hvor ligger det??kan noen tegne en pil på kartet så jeg vet hvirken rettning jeg skal fly? Takker for svar! Ghost TOwn i GTA3, hvor???
Haraldson Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Ghost TOwn i GTA3, hvor??? http://www.cheatingdome.com/forums/archive...php/t-4620.html
Rookie_NO Skrevet 2. januar 2005 Skrevet 2. januar 2005 men den kafeen må finens et sted!som Ghost Town i gta3! Ja, den ligger på dvd'en... Den MÅ ikke tegnes i samme verden som resten av GTA:SA, selvom det var det de tilsynelatende gjorde med "Ghost town". Den kan IKKE kjøres/flys til utenom i missionet! Og det finnes ingen UFO/BIGFOOT!
Rookie_NO Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 (endret) ghost town finnes! Ja, så fint at vi er enige da! Endret 3. januar 2005 av Rookie_NO
Apoc_ Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Jeg lastet en gang ned en bro som man la inn i spillet. Da kunne man kjøre dit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå