exmith2k Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Er det farlig for harddisken hvis jeg monterer en opp ned?
Potetfar Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 (endret) Hvis den passer, tror jeg nok ikke det. Men hvorfor skal du gjøre det? Edit: Har aldri prøvd, så jeg vet ikke noe. Endret 31. desember 2004 av Potetfar
sm1pea07 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Etter som jeg har sett tidligere av tester osv, avgir harddisker mesteparten av varmen på sidene. Så det er nok av lite betydning hvilken vei den monteres.
Brusfantomet Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Så lenge den ligger flatt så skulle ikke det bli noe problem.
exmith2k Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 okey, fordi jeg må montere den opp ned hvis jeg skal få plass til alle harddiskene annenhver plass, vil ikke montere harddiskene oppi hverdandre for da kan de jo bli for varme.... Hvis jeg monterer den siste opp ned så er det mellom rom mellom alle 4 harddiskene.... Har det der Acryl plexiglass kabinettet Har bare hørt at det ikke er bra å montere harddisker sieslangs og opp ned, men det er sikkert lenge siden nå
frustata Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Det spiller ingen rolle hvordan en harddisk monteres i kabinettet, men som allerede nevnt bør man være obs på varmen som genereres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå