Darx* Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 I dag når jeg spillte pcw og vi så skiftet kart merket jeg at spillet hakket et halv sekund vært tredje sekund. Ser det så vit på fpsmålet at den dropper veldig for ned til 20 og opp til 100. Har restartet 3 ganger, slått av pcen lenge og scannet maskinen for virus. Har også opplevd dette før for lenge siden. Lagger ikke i noen andre spill som tilogmed som er mer krevende. Jeg har søkt litt rundt på nettet og finner ingen svar. P.S lagger på alle maps, ikke bare på mapet som heter ett eller annet med jeep :S Venter på raske svar Mvh Martin
Dario Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 ta vare på account mappa di, og reinstall steam er jo en mulighet. hvis d ikke funker kan du jo prøve med ny account mappe.
Betroz Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Tja legge inn nyeste drivere for hovedkort og skjermkort er jo smart. Defragmentere harddisken med Diskeeper er også lurt.
Darx* Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Funnet ut at fps droppen gjaldt alle programmer og spill, merket det bare ikke. Det må være en eller flere infiserte filer som skaper dette, innstalere mitt 2 virus programm og spy ware programm. Død over virus og spy ware
Plomma2 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Du har ikke installert noe nye drivere eller noe sånt i dag?
Darx* Skrevet 1. januar 2005 Forfatter Skrevet 1. januar 2005 Problem solved, var rett og slett spyware spybot ikke greide å finne. Lasta ned Ad-aware Se personal (lovelig ) og denne vil jeg anbefale! Mye bedre enn spybot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå