j-- Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Heisann! Jeg spurte for en stund siden om det gikk ann å spille av brente dvd'en på min gamle PS2 som er uchippet, og fik til svar at det ikke gikk. Brente noen filmer, og fant ut at jeg skulle putte de i PS"'en, bare for å teste. Og vips, det funka Brenneren er en nec 3500ag, og jeg brant med nero 6.0. Fila som jeg brant var i .nrg format. Tenkte bare at det sikkert var andre som ville vite dettte
redflame Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 det går greit med - plater, men det er verre med + plater da!
Admin'c Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 +r bitsetting @ nec 3500A fungerer perfekt når det gjelder film. Jeg har prøvd
It's me Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 det går greit med - plater, men det er verre med + plater da! Det fungerer bra med + også. Til og med +rw fungerer
redflame Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 ok , det var nytt for meg , men genialt da
GauNodachi Skrevet 13. januar 2005 Skrevet 13. januar 2005 Av ren nysgjerrighet har jeg prøvd alt sammen på PS2. +r og -r spill eller filmer. Jeg er besatt av å finne ut alt en kan gjøre med ps2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå