Senshi Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Hei Dere, Noen som har spilt HL2 på CL56 og opplevd at skjermen/skjermkort tar kvelden? Har spilt HL2 i overkant av en uke nå, og i går ville jeg teste CS Source. Gikk inn på video options for å sette opp instillingene jeg ønsket, da jeg trykket OK krasja hele laptopen. Måtte "force" den av med on/off button. Når jeg NÅ starter laptopen, må jeg starte den i sikkerhetsmodus for å hele tatt komme inn i XP, ellers henger den seg bare i oppstarten. Nå er alt bare rot på skjermen, også på ekstern skjerm de få gangene jeg kommer meg inn i XP, men den krasjer i løpet av noen sekunder... Men skjermen ser helt fin ut i BIOS og i oppstarten, håper dette er et godt tegn. Skjermkortet på dama si CL1557 tok kvelden, og da kom det masse "artifacts" på skjermen. Men i mitt tilfelle er det ikke artifacts. Men det er lixom mer XP som fucker alt. Har ikke tid til å reinstallere XP for tiden. Trenger laptop NÅ! Noen som har opplevd det samme? Skjønner ikke hva som har skjedd. Forferdelig irriterende og måtte installere alt på nytt igjen. Mvh Chris
L O G I M A N Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Siden alt er ok i oppstarten, virker det mer som om driveren/og eller deler av Xp har kræsjet. Er jo iallefall et håp. Så reinstall og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå