Gå til innhold

Finne drivere til en Amilo.


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å fikse laptopen til søstera mi, plutselig begynte den å henge seg i windows. Hadde Win-XP før, men jeg syns det var litt lite ram i pcen til å kjøre XP så jeg formaterte og la inn Windows 2000.

 

Det jeg ikke tenkte på var at det ikke er så veldig lett å få tak i drivere til pcen. Det er en Fujitsu Siemens Amilo A, det er alt jeg vet om pcen.

 

OT: Jeg har hatt et lite problem i det siste, både med win xp og 2000. Pcen starter bare opp i safemode, prøver jeg å starte opp vanlig henger den seg. Noen som vet hva som kan ver galt?

 

BTW: Jeg skal på hytte tur imorgen, og kommer hjem på lørdag. Så det haster nesten litt med å få pcen i stand, siden søstera mi skal reise bort på søndag.

 

Er det noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt av problemet er at jeg ikke vet hva pcen heter, mer en Fujitsu Siemens Amilo A. Noen som vet hvordan jeg kan finne ut hva mer den heter (f.eks: A7640, A1640)

 

EDIT

****

 

Fant nettopp ut at Amilo A sine drivere ikke støtter Windows 2000 :wallbash:

 

Jaja, er vel bare å instalere Win-Xp igjen da... :ermm:

Endret av Carrox
Lenke til kommentar

Fant ut at pcen er kjøpt på komplett.no, og at det er en Amilo A 6800. Jeg klarer forsatt ikke å finne drivere til den. Alle jeg har lasta ned å prøvd har endt opp i feil meldinger om at den ikke finner hardwearen eller noe slik.

Jeg skal sende en mail til komplett å spør om de vil sende driverene eller driver cd/dvd til meg.

 

Hvis det er noen som har en direktelink til driverene? Jeg klarer ikke finne rett drivere. Selv om der står at de er for en 6800 så kommer det feil melding når jeg prøver å instalere de.

Endret av Carrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...