hansol123 Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 hei skulle akurat instalere doom 3 pä pcn men i min datamaksing finner jeg ikke dvd romen bare lurte pä om noen har hatt det samme problemet og fätt det fikset? kjopte den i dag fär opp i device manager: Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. fär jo ikke instalert driverne uten dvd romen
Spaz Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Gå til Device Manager. Høyreklikk DVD-ROM'en og velg uninstall. Ved neste reboot, installeres driverne på nytt igjen. Mulig dette fikser problemet ditt
hansol123 Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 (endret) pröver nä pröve nä uten hell men nä finner ikke pcn floppy heler :!: har byttet om dvd rommen frä slav til master eller omvendt edit: fant floppyen var bare disablet i bios men plages enda med dvdn men kan det vere virus som gjor at det blir sän??? Endret 29. desember 2004 av hansol123
hea Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Hvis jeg forsto deg riktig var dvd-spilleren ny. I så fall sjekk i brukerveiledning. Har vært borti en dvd-spiller der firmware måtte oppgraderes før den kunne brukes i det hele tatt.
hansol123 Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 (endret) stod ikke mye i den guiden neij men hvis jeg oppdaterer frimware og strömen gär blir dvd spilleren ödelagt da edit: den orginale cd spilleren fungerte fint for noen dager siden og sluttet plutselig ä virke kan jo väre virus da?? Endret 30. desember 2004 av hansol123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå