henrik_s Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 heisann! jeg har tenkt å rippe noen filmer inn på PC'en(der er lov ikke sant?). Så det jeg lurer på er om HL2 merker dvdshrink som emuleringprogram? Vil valve kunne stenge kontoen min då? takk for hjelp
It's me Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Tror ikke valve stenger kontoen hvis en har emuleringsprogrammer. Selv har jeg 3 emuleringsprogrammer inne (deamon tools, noe som ligger med i neropakke og et annet jeg ikke husker navnet på). Dvdshrink er også lagt inn. Alle disse er aktivert, og har hatt det slik i ca en måned.
Thorvald Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Skal ikke være noe problem det. Kjører shrink, deamon tools og div annet. Har spillt rundt HL2 for det. Innstalerte hl2 når eg hadde alle de programene innstalert.
Mozilla Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Dette skal ikke ha noe å si. Bare innstaller programmet du
redflame Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) joda bare gjør det du.......muhahaha... Endret 30. desember 2004 av redflame
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå