Mickidod Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 (endret) ja., jeg har problemer med til nett, har akuratt lastet ned Xp.. Jeg kommer sann av og til pa nett... det er ikke noe med Tp, Linja , Nettverks kort eller router....det kjedde ikke sann fQr jeg formaterte.. Noen som vet hva det kan veare?? Takk for alle svar! Edit:Dritt tastatur Endret 29. desember 2004 av Mickidod
Mickidod Skrevet 31. desember 2004 Forfatter Skrevet 31. desember 2004 Ingen som vet? Kan det være at jeg har klokket uten agp/pci lock? og kanskje skadet litt av nettverks kortet? Lyd kortet er hvertfall nice!
Complexity Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 har ikke svar på spørsmålet ditt men "laste ned xp" er det helt lovelig ?? tror ikke det. kjøp deg xp åsså funker sikkert alt
Complexity Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 (endret) sitat: har akuratt lastet ned Xp... høres ikke ut som du har kjøpt det!! gå på mirc. og på #hardware.no eller #data og spørr noen av de som er der Endret 31. desember 2004 av complexity
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå