Gå til innhold

Hva Bilspill anbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har fått ny PC til Jul :D og har tenkt å kjøpe et bra bilspill (Har mest lyst på Rally Spill)

Har noen krav:

Det skal være realistisk...

Mange biler...

Bør kunne skru på bilene...

Sist men ikke minst det skal være GØY :D

Har sett litt på Colin Mcrae (Håper eg har skreve riktig :whistle: ) og Xpand Rally...

Hva bør eg kjøpe??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke bilspill komme veldig mye an på hva du liker da.

Hvis du liker realisme, så ville jeg ha satset på collin McRae rally, har det selv og synes det er helt knall.

Action passer vel Burnout 3.

Skrevet (endret)

I RBR kan man mekke på sånn ca alt.. når det kommer tell realisme så trur jeg(og mange andre) at det er best. Når jeg sier mekke.. så mener jeg innstilninger... man kan ikke bytte farger, spoiler og styling ting.. Detta er et kjøraspell over alt annet. Men man må ha rimelig peiling på bilene for å kunne kjønne hva alle de innstilningene betyr..

Eneste som trekker ned er jo at det er bare 36 strekker, selv om de er rimelig lange(rundt 4:30 i gjennomsnitt).

Hvis du synes realisme er gøy så er RBR best.

EDIT: Vil bare legge på at Ratt er et MUST med RBR.

Endret av ZlummGlumm
Skrevet (endret)

Jeg synes Collin er mer morro å kjøre enn Richard, fordi det etter min fattige bedømming er mindre realistisk. Jeg baserer dette på demoen av Richard, og fullversjonen når det gjelder Collin.

NÅr det gjelder Collin så synes jeg det rundt kjøringa er for dårlig. Dårlig og usammenhengende grensesnitt. Dårlig oversikt osv.

Det jeg liker er de forskjellige testene man må gjøre for å oppgradere bilen med litt bedre motor, litt bedre fjærer osv. Men dette kan sikkert også irritere andre.

Endret av JBlack
Skrevet

Det kommer vel også litt an på hva du legger i "realisme", er det snakk om hvordan ting ser ut, er vel flere av de som er nevnt her bra.

Når det gjelder kjøreteknisk realisme er Richard burns helt i en egen klasse, men som noen har nevnt, det kan nok bli plagsomt teknisk for mange, og jeg vil si det nødvendig med et force feedback ratt.

Hvis du ikke bryr deg om litt mer urealistiske veiegenskaper, og er mer opptatt av fart og morro, er jo feks Collin Mc Rae et morsomt spill.

Er du kun opptatt av kule? biler, er det jo nfsu2. Kjøreteknisk er det bare tøys, men det ser jo festlig ut. (er jo gatebiler da)

Personlig liker jeg kjøreteknisk realisme, og kan varmt anbefale Burns, vær bare forbredt på at du enten vil bruke 1min for lang tid, eller havne av veien 5 ganger på en runde i begynnelsen, men det er også det som etter min menig gjør det så bra, teknikkene og nøyaktigheten i pedaler/ratt er helt avgjørende for en bra runde.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...