2 Fast 4 Biltema Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Hei. Jeg har fått ny PC til Jul og har tenkt å kjøpe et bra bilspill (Har mest lyst på Rally Spill) Har noen krav: Det skal være realistisk... Mange biler... Bør kunne skru på bilene... Sist men ikke minst det skal være GØY Har sett litt på Colin Mcrae (Håper eg har skreve riktig ) og Xpand Rally... Hva bør eg kjøpe??
H4ngm4N Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Først litt pirk: _Hvilket_ bilspill, ikke _hva_! Så: Det finnes en søkemotor her på forumet. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=347692&hl=rally Ontopic: Eller har jeg hørt masse bra om Richard Burns Rally! Og NFSU 2
2 Fast 4 Biltema Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Takker for svar.... Eg e fra Bergen og der sier vi Kass bilspill
Melfacion Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Richard Burns skal visst være bra. Xpand rally er også veldig bra, og gir enorme muligheter for å skru på bilen for å finjustere alle mulige innstillinger...
2 Fast 4 Biltema Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Hvor kan jeg få kjøpt Xpand Rally?? (Helst i Bergen)
2 Fast 4 Biltema Skrevet 30. desember 2004 Forfatter Skrevet 30. desember 2004 Ingen som vet hvor jeg kan få kjøpt Xpand Rally.... Kan være over nett og....
goggen Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Vet ikke hvor, men du kan i hvertfall teste demoen før du kjøper - det har jeg gjort, og jeg ble veldig skuffa over spillet.
Mats1988 Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Hvilke bilspill komme veldig mye an på hva du liker da. Hvis du liker realisme, så ville jeg ha satset på collin McRae rally, har det selv og synes det er helt knall. Action passer vel Burnout 3.
ZlummGlumm Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) I RBR kan man mekke på sånn ca alt.. når det kommer tell realisme så trur jeg(og mange andre) at det er best. Når jeg sier mekke.. så mener jeg innstilninger... man kan ikke bytte farger, spoiler og styling ting.. Detta er et kjøraspell over alt annet. Men man må ha rimelig peiling på bilene for å kunne kjønne hva alle de innstilningene betyr.. Eneste som trekker ned er jo at det er bare 36 strekker, selv om de er rimelig lange(rundt 4:30 i gjennomsnitt). Hvis du synes realisme er gøy så er RBR best. EDIT: Vil bare legge på at Ratt er et MUST med RBR. Endret 30. desember 2004 av ZlummGlumm
JBlack Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 (endret) Jeg synes Collin er mer morro å kjøre enn Richard, fordi det etter min fattige bedømming er mindre realistisk. Jeg baserer dette på demoen av Richard, og fullversjonen når det gjelder Collin. NÅr det gjelder Collin så synes jeg det rundt kjøringa er for dårlig. Dårlig og usammenhengende grensesnitt. Dårlig oversikt osv. Det jeg liker er de forskjellige testene man må gjøre for å oppgradere bilen med litt bedre motor, litt bedre fjærer osv. Men dette kan sikkert også irritere andre. Endret 30. desember 2004 av JBlack
pcp160 Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 Det kommer vel også litt an på hva du legger i "realisme", er det snakk om hvordan ting ser ut, er vel flere av de som er nevnt her bra. Når det gjelder kjøreteknisk realisme er Richard burns helt i en egen klasse, men som noen har nevnt, det kan nok bli plagsomt teknisk for mange, og jeg vil si det nødvendig med et force feedback ratt. Hvis du ikke bryr deg om litt mer urealistiske veiegenskaper, og er mer opptatt av fart og morro, er jo feks Collin Mc Rae et morsomt spill. Er du kun opptatt av kule? biler, er det jo nfsu2. Kjøreteknisk er det bare tøys, men det ser jo festlig ut. (er jo gatebiler da) Personlig liker jeg kjøreteknisk realisme, og kan varmt anbefale Burns, vær bare forbredt på at du enten vil bruke 1min for lang tid, eller havne av veien 5 ganger på en runde i begynnelsen, men det er også det som etter min menig gjør det så bra, teknikkene og nøyaktigheten i pedaler/ratt er helt avgjørende for en bra runde.
janfredrik Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 Som tidligere nevn; Need for speed underground 2
mESA Skrevet 1. januar 2005 Skrevet 1. januar 2005 NFSU2. Eller GearHead Garage (Finnes i 3d, men vet ikke hva det heter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå