Gå til innhold

AC aquaraFX6800 kortsluttning?


Anbefalte innlegg

jeg har en slik nevnt ovenfor, og jeg har hatt noe problemer med den... jeg hadde den på et asus gf6800gt og en dag sluttet plutselig singnalet til skjermen, men jeg prøvde annet grafikkkort og tok av vannblokken og tok på orginal kjøleren og den virket i gamel og ny pc.... så jeg lurer på om det er noen som har denne blokken som har opplevd at den blokken har gjort noe "humbug" med grafikkkortet???

 

takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FY FAEN. Det der er jævlig skummelt. Kan det være en produksjons feil eller på dette kortet som tok fyr. Isåfall er kanskje garantien fortsatt der hvis man setter på gammel kjøler igjen :p (og sier man aldrig har gjort noe emd kortet). Men helvete heller det der er litt skummelt. Kan det være lurt og pakke de delene av kortet inn i gla plast som ikke bør være åpne. Eller som er litt utsatt. KJøleren er jo laget av Alu så den leder jo strøm som faen. Skummelt :cry:

 

Fikk akkurat litt angst for den kjølerern der finnes det noen andre kjølere som er like bra til bare Core.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Heh.. eg fikk nytt kort (mitt kort som var avbilda)

Fikk nytt kort, monterte opp igjen kjølern (1 måned etterpå, og enda lufter den svidd). Er noke humbugg nå også med kortet trur eg. Skal mekke meir i kveld. Kortet fungerer i sikkermodus og før eg logger på.

 

Kjølern er kommet i revisjon 2 nå. Håper den er litt snillere med korta.

Syntes du ikkje at kjølern var merklig under? Tok du med dei kvite paddene? (var kvite padder på mitt kort på rambrikkene) Men kjølepastaen var jo i kontat med kjøler og kort, kunne lese nvidia i blokka, så må ha vore kontakt der.

 

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=AC23361

 

Trur eg skal ha meg ei lik ei blokk...

 

Edit: litt gammal post! trudde det var 30.01... men det var 30.12 datoen her var ja.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...