Uxzuigal Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Hei, Etter å ha installsert WinXP på nytt etter at den ene harddisken led klikkedøden har jeg fått et nytt problem, har hatt samme problemet før og har greid og fikse det uten problem, men problemet nå er at jeg ikke husker hvordan jeg gjorde det! Mine SATA disker oppdages i BIOS/DOS men ikke i WinXP, hva gjør jeg? Vil gjerne ha tilbake mine 650gb som ligger på lur etsteds Obs. Disk Managment i WinXP viser ikke diskene, heller ikke Partition Magic 8.
StigJakobsen Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Har du installert driveren til S-ATA?
Uxzuigal Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Nå dukket 2 av diskene opp, bare restarta maskina 2 ganger, men fremdeles mangler jeg en disk, har ikke installert noen spesiele SATA driver, annet enn de som følger med WinXP, har aldri vært nødt til å gjøre det før. Bruker Asus A7N8X Deluxe hovedkort. Arg.
Uxzuigal Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 Løste problemet, og det var ikke min feil, yay:) WinXP hadde bestemt for og uninstalle og disconecte RAID kontrollerene, nydlig gjort: ) Fixet problemet og anbefaller alle som har lignende problem og sjekke om RAID kontrolleren er der eller om den har et gult utropstegn som skriker etter drivere da dette kan løse problemet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå