Spontan Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Denne topicen er kanksje feil plasert, men hvor får man kjøpt kabler som gjør at man får RCA kontakt tilkobling på en pc-LCD sjerm, altså fra de "pin" greiene til RCA til bil DVD spiller dette er jo en billig og genial løsning, har en 15" LCD som da sparer meg for mange tusen pluss at de som er til bil er ofte 6" osv.
fxwz Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Selger de ikkke ganske mye rart på BilTema da?..kunne vel høre der
b-real Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Jeg vil tro at denne enten hører hjemme i elektronikk-delen av forumet, siden det er snakk om kabler, eller så er det skjermkort-kategorien på hw.no...kaster den til sistnevnte.
neb Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 clas og biltema har alt du trenger, og de kan sikkert hjelpe deg også!
radivx Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Du vil ha en DVI el. VGA (er det hvit eller blå) til Composite overgang? Hmm... Kjøp en Mini-ITX PC for de lappene du sparer... Så kan du spille CS 1.6 i rushtrafikken Alternativt må du nok kjøpe en converter boks... Disse er ikke akkurat billige de heller. (personlig ville jeg gått for ITX) 1000-lapp for ITX kortet (med prosessor) 500-lapp for minne Harddisk (ta en gammel en, trenger ikke være store sakene, 10GB?) Bilstrømforsyning finner du på www.mini-itx.com
Spontan Skrevet 29. desember 2004 Forfatter Skrevet 29. desember 2004 (endret) ok. men jeg trenger kun denne kablen man har mellom sjermen og pc (med "pins" i begge ender) til og ha en RCA ende på den ene siden legger ved en liten tegning Edit S-VIdeo INN kobler jeg rett på dvd S-Video UT og da får man en dvd sjerm i bilen som er STOR og billig :!: Endret 29. desember 2004 av Spontan
Sir_cruz Skrevet 31. desember 2004 Skrevet 31. desember 2004 har aldri sett noe sånnt , men det der er ikke s-video kontakt ok , en ting til , vis du har et skjerm kort med s-vhs\comp. så kan du sette en vanelig Tv inn i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå