albions Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Åssen angriper man andre byer på pirates, da einaste eg få t er å komme inn i selve byen. Ja eg har manual men den var så diger at eg ikkje orker å lese gjennom den
PeserN Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 du må få den nasjonen som du vil angripe til å bli så sinna på deg at de ikke vil sleppe deg inn i byen(banke skipa dems og slikt) . Da må du angripe byen for å komme deg inn, dette gjelder bare de store byene som det er fort utenfor. Så kan du tilmed noen ganger sette inn en guvernør!
Laserlasse Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Ja eg har manual men den var så diger at eg ikkje orker å lese gjennom den Uff.. Det er sånne dårlige mennesker som deg som gjør at vi ikke lenger får gode, tykke manualer..
Shotgun Skrevet 29. desember 2004 Skrevet 29. desember 2004 Uff.. Det er sånne dårlige mennesker som deg som gjør at vi ikke lenger får gode, tykke manualer.. Flere som liker å sitte å titte i manualer ser jeg. Manualen på Pirates er jo av første klasse.
brekkmiddel Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Enkleste måten å angripe byer på, er å angripe fra land. Da får du alltid muligheten til å angripe byer. Ellers så kan du seile frem og tilbake foran byen og trykke masse på Space. Da skyter du på fortet deres. Når de begynner å skyte tilbake, så kan du seile inn i byen og angripe. Sist jeg spilte nå, så spilte jeg for engelskmennene. Gikk kun inn for å ta byer. Var ganske gøy. Franskmennene og Hollenderne hadde 1 by hver, og spanjolene hadde 4 byer igjen. Resten var engelsk. Ble jo forfremma i hver engelsk by jeg besøkte omtrent. Brukte ikke lang tid på å bli forfremma til det høyeste ihvertfall. Guvernørene i byene kasta jo omtrent de gifteklare døtrene sine etter meg. Hvor stort crew har dere hatt?? Jeg har hatt 676 stykker på det meste. Hadde over 300.000 i gull også :-)
JR Ewing Skrevet 30. desember 2004 Skrevet 30. desember 2004 Enkleste måten å angripe byer på, er å angripe fra land. Da får du alltid muligheten til å angripe byer. Ellers så kan du seile frem og tilbake foran byen og trykke masse på Space. Da skyter du på fortet deres. Når de begynner å skyte tilbake, så kan du seile inn i byen og angripe. What he said. Det er den beste taktikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå