Gå til innhold

Lite spørsmål angående pirates

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åssen angriper man andre byer på pirates, da einaste eg få t er å komme inn i selve byen.

Ja eg har manual men den var så diger at eg ikkje orker å lese gjennom den :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du må få den nasjonen som du vil angripe til å bli så sinna på deg at de ikke vil sleppe deg inn i byen(banke skipa dems og slikt) .

Da må du angripe byen for å komme deg inn, dette gjelder bare de store byene som det er fort utenfor. Så kan du tilmed noen ganger sette inn en guvernør!

:yes:

Skrevet

Uff.. Det er sånne dårlige mennesker som deg som gjør at vi ikke lenger får gode, tykke manualer.. :p

Flere som liker å sitte å titte i manualer ser jeg. Manualen på Pirates er jo av første klasse. :yes:

Skrevet

Enkleste måten å angripe byer på, er å angripe fra land. Da får du alltid muligheten til å angripe byer.

Ellers så kan du seile frem og tilbake foran byen og trykke masse på Space. Da skyter du på fortet deres. Når de begynner å skyte tilbake, så kan du seile inn i byen og angripe.

Sist jeg spilte nå, så spilte jeg for engelskmennene. Gikk kun inn for å ta byer. Var ganske gøy. Franskmennene og Hollenderne hadde 1 by hver, og spanjolene hadde 4 byer igjen. Resten var engelsk. Ble jo forfremma i hver engelsk by jeg besøkte omtrent. Brukte ikke lang tid på å bli forfremma til det høyeste ihvertfall. Guvernørene i byene kasta jo omtrent de gifteklare døtrene sine etter meg.

Hvor stort crew har dere hatt?? Jeg har hatt 676 stykker på det meste. Hadde over 300.000 i gull også :-)

Skrevet
Enkleste måten å angripe byer på, er å angripe fra land. Da får du alltid muligheten til å angripe byer.

Ellers så kan du seile frem og tilbake foran byen og trykke masse på Space. Da skyter du på fortet deres. Når de begynner å skyte tilbake, så kan du seile inn i byen og angripe.

What he said. Det er den beste taktikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...