MiSP Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg har fintunet bilen min for URL-races, og på test track virker det helt fint - men når jeg tar "ordentlige" URL-races, virker ikke tuningen - det virker som om spillet ikke laster den eller noe sånt. Fungerer helt fint på Street-X og Drag og de andre, men ikke på URL. Ihvertfall ikke giringen, det er den jeg merker er borte. Har stilt inn girene slik at de er veldig "korte", for bra akselerasjon og slik at jeg kan bremse mye på girene, men det hjelper jo lite når det ikke virker. Noen som vet hva som er galt, eller har samme problem? Irriterer veldig, spesielt akkurat med de viktige URL-racene.
MiSP Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 (endret) *bump* Edit: For sikkerhets skyld: Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt. Endret 3. januar 2005 av ProZaC
Sh1z Skrevet 3. januar 2005 Skrevet 3. januar 2005 Hva ma å fixr til automat gir ? Reinnstaller spillet også... Hvilken PC har du ? Cracka versjon? Brent?
MiSP Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Skrevet 3. januar 2005 (endret) Nedlastet og cracket versjon ja. Reinstallerte Windows i går, nå går det helt fint... Ihvertfall på "Quick Race". Mulig det var en merkelig bug... Edit: Vil ikke høre noe "Fy, nedlastet versjon". Endret 3. januar 2005 av ProZaC
b-real Skrevet 4. januar 2005 Skrevet 4. januar 2005 Og da siden man var så flink å innrømme ulovelig version så tar fort denne threaden en annen vei. Stenges.
Anbefalte innlegg