Gå til innhold

17 år. ønsker å gå ned i vekt og bli større..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som noen sa før meg, styrketrening tre ganger i uken, mindre sukker/fett, og tunfisk til middag. Kommer utrolig langt med det. Har trent i litt over ett år nå. Først gjorde jeg ikke noe spesielt med kostholdet. Hadde brukbar fremgang de første 7-8 mnd, men etter hvert gikk det dårligere.

 

Har nå lagt om til mye pasta/ris og tunfisk/kylling/salat. Det gir virkelig resultater. Det beste av alt er at en tunfisk-boks koster ca. 5 spenn (inneholder masse proteiner), det passer bra for en fattig student.

 

Personlig synes jeg jogging er virkelig kjedelig, så jeg drev med spinning. Fint å sitte inne og høre på musikk mens man trener. Pluss at det var en god del pene jenter der :)

 

Hvis du sliter med motivasjonen, få med en kompis på treningene. Går mye bedre da.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg jogging er virkelig kjedelig, så jeg drev med spinning. Fint å sitte inne og høre på musikk mens man trener. Pluss at det var en god del pene jenter der :)

Da skulle du sett nedpå studioet her...

Men, må legge til at det hoper seg opp med flere lekkerbisker på såkalt "sal-trening" en spinning. Kommer selvfølgelig noen innom her og der, men...

 

Å jogge 20-30 minutter til oppvarming er vel ikke dumt?

 

Men hvorfor vil du ikke ta kreatin?

- Smaker jo såååå godt ;)

Lenke til kommentar
Da skulle du sett nedpå studioet her...

Men, må legge til at det hoper seg opp med flere lekkerbisker på såkalt "sal-trening" en spinning. Kommer selvfølgelig noen innom her og der, men...

 

Å jogge 20-30 minutter til oppvarming er vel ikke dumt?

 

Men hvorfor vil du ikke ta kreatin?

- Smaker jo såååå godt ;)

Heh, hvis de i salen ikke hadde hatt 100 ganger bedre kondis enn meg, pluss at det er vindu ut til resten av senteret (slik at alle kan se hvem som trener i salen) kunne jeg godt ha trent der jeg :)

 

Kreatin smaker ingenting, men man må ikke under NOEN omstendigheter kjøpe proteinpulver med jordbærsmak!

 

Tar kreatin og protein (sjokoladesmak) jeg. Fungerer fint det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...