Sigga Skrevet 8. januar 2005 Skrevet 8. januar 2005 De fleste mus på markedet i dag er vel infarød/optisk.
PSV Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 Er det noen her som seriøst har prøvd Razer Diamondback?? Den råner til Counter-Strike.. (Den og Icemat 2nd Edition ) Kjørte den så sent som igår og vurderer allerede å kaste 4.0'en min... 200 kr for Razer på Expert og 700 for 4.0 på komplett... stor prisforskjell er det også...
slez Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 MS intelli 3 mener jeg, men man får vell ikke kjøpt den mere?
Lucifer89 Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 det er synd å skuffe dere folkens men det er Logitech som er best med sin MX510 og Icemat 2nd Edition
Darx* Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 MS intelli 3 mener jeg, men man får vell ikke kjøpt den mere? Nei det får man ikke, dessverre var Microsoft dumme nok til å lage en dårligere mus som overtok. De satsa mer på utseende og design, farger style og sånn
PSV Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 MS intelli 3 mener jeg, men man får vell ikke kjøpt den mere? Nei det får man ikke, dessverre var Microsoft dumme nok til å lage en dårligere mus som overtok. De satsa mer på utseende og design, farger style og sånn Hvorfor driver alle å snakker om 3.0 er bedre enn 4.0, det spiller ingen rolle når Razer Diamondback slår dem begge to til sammen...
Darx* Skrevet 9. januar 2005 Skrevet 9. januar 2005 MS intelli 3 mener jeg, men man får vell ikke kjøpt den mere? Nei det får man ikke, dessverre var Microsoft dumme nok til å lage en dårligere mus som overtok. De satsa mer på utseende og design, farger style og sånn Hvorfor driver alle å snakker om 3.0 er bedre enn 4.0, det spiller ingen rolle når Razer Diamondback slår dem begge to til sammen... Sant så sant, med han lurte på om den enda var til salgs noe jeg svarte på..
alec09 Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 (endret) Synes personlig uten å ha prøvd razer så er IE 3.0 genial l. Den er nok vanskelig å finne så kanskje litt dumt forslag, men er nok billigere enn de andre hvis du finner den. Flott til cs. Endret 10. januar 2005 av alec09
Swafty Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Razer Diamondback er klart best. Les litt tester på nettet.
Bluebeans Skrevet 10. januar 2005 Skrevet 10. januar 2005 Etter uendelig mange like poster, kan vi ikke bare si at de mest aktuelle er Razer Diamondback, MX510 og Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0. Videre går det etter smak og behag.
Marti Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Tror denne posten går litt over grenser her. Alle snakker om den musa de selv har. Jeg personlig har falt for Mx1000, selv om den fikk 4/10 på gamer.no betyr det vel bare at testanmelder ikke hadde smaken for den? Tror det blir vanskelig for trådstarter å velge mellom 30 forskjellige "DEN RÅNER! DEN ER BEST!" poster. Er vel heller nesten bare å kjøpe en mus, kjenne om du liker den og heller bytte den ut. Eller evt. teste hver eneste mus (gud vet hvor) for det er ikke et fasit svar på spørsmålet du har stilt når det gjelder deg selv.
Xibit Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Jeg har Razer Diamondback musen, og er superfornøyd med den. Har også endret oppdateringsintervall på USB porten fra 125 hz til 500, og da ble bevegelsene mye jevnere.
Uzumaki Naruto Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 RAZER DIAMONBACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pantera Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Prøvde Razer Diamondback, siden mange anbefalte den....men for meg var den helt ubrukelig....feil form, rett og slett.... Gikk fort tilbake til MX510-musa, ja.....eneste som duger. Razer'n ga jeg bort gratis. :!: mvh Pantera
DevN Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 Blir dere aldri ferdige? Det er tragisk hvis noen virkelig tror at hvor god man blir, avhenger av musen - slik det virker som ganske mange tror. Musen er bare en bagatell.
Ksungam Skrevet 16. januar 2005 Skrevet 16. januar 2005 MS intelli 3 mener jeg, men man får vell ikke kjøpt den mer? du kan vertfall få kjøpt den HER. men det følger jo med steelpad s&s da, men det gjør vel ikke no?
shabador Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) Hva med denne? http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6105 Endret 18. januar 2005 av shabador
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå