Gå til innhold

Mus som passer best til spilling av cs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen her som seriøst har prøvd Razer Diamondback??

Den råner til Counter-Strike.. (Den og Icemat 2nd Edition :roll: )

Kjørte den så sent som igår og vurderer allerede å kaste 4.0'en min... :p

200 kr for Razer på Expert og 700 for 4.0 på komplett... stor prisforskjell er det også...

Skrevet
MS intelli 3 mener jeg, men man får vell ikke kjøpt den mere?

Nei det får man ikke, dessverre var Microsoft dumme nok til å lage en dårligere mus som overtok. De satsa mer på utseende og design, farger style og sånn ;)

Skrevet

Nei det får man ikke, dessverre var Microsoft dumme nok til å lage en dårligere mus som overtok. De satsa mer på utseende og design, farger style og sånn ;)

Hvorfor driver alle å snakker om 3.0 er bedre enn 4.0, det spiller ingen rolle når Razer Diamondback slår dem begge to til sammen...

Skrevet

Hvorfor driver alle å snakker om 3.0 er bedre enn 4.0, det spiller ingen rolle når Razer Diamondback slår dem begge to til sammen...

Sant så sant, med han lurte på om den enda var til salgs noe jeg svarte på..

Skrevet (endret)

Synes personlig uten å ha prøvd razer så er IE 3.0 genial :thumbup: l. Den er nok vanskelig å finne så kanskje litt dumt forslag, men er nok billigere enn de andre hvis du finner den. Flott til cs.

Endret av alec09
Skrevet

Etter uendelig mange like poster, kan vi ikke bare si at de mest aktuelle er

Razer Diamondback, MX510 og Microsoft IntelliMouse Explorer 4.0. Videre går det etter smak og behag.

Skrevet

Tror denne posten går litt over grenser her. Alle snakker om den musa de selv har. Jeg personlig har falt for Mx1000, selv om den fikk 4/10 på gamer.no betyr det vel bare at testanmelder ikke hadde smaken for den? Tror det blir vanskelig for trådstarter å velge mellom 30 forskjellige "DEN RÅNER! DEN ER BEST!" poster.

Er vel heller nesten bare å kjøpe en mus, kjenne om du liker den og heller bytte den ut. Eller evt. teste hver eneste mus (gud vet hvor) for det er ikke et fasit svar på spørsmålet du har stilt når det gjelder deg selv.

Skrevet

Jeg har Razer Diamondback musen, og er superfornøyd med den. Har også endret oppdateringsintervall på USB porten fra 125 hz til 500, og da ble bevegelsene mye jevnere.

Skrevet

Prøvde Razer Diamondback, siden mange anbefalte den....men for meg var den helt ubrukelig....feil form, rett og slett....

Gikk fort tilbake til MX510-musa, ja.....eneste som duger. Razer'n ga jeg bort gratis. :!:

mvh

Pantera

Skrevet

Blir dere aldri ferdige?

Det er tragisk hvis noen virkelig tror at hvor god man blir, avhenger av musen - slik det virker som ganske mange tror. Musen er bare en bagatell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...