capt.jacobs Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Kan teamspeak virke på lan uten internett? i såfall hvordan?
Bluebeans Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Feilpostet. Har vel strengt talt ikke noe med CS å gjøre.
Rampage Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) Jeg vil anta at det har alt med CS å gjøre vet ikke hvordan det funker dessverre nei, VT funker på LAN, sikkert en mulighet for det på Teamspeak (Prog right?) Må vel sette opp en slags LAN server for TS Edit: Da Leif Powah Endret 28. desember 2004 av Rampage
luser32 Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg får begge progammene til å funke på LAN, men når jeg setter opp server så kan ikke andre logge seg på
Zindre- Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Jeg får begge progammene til å funke på LAN, men når jeg setter opp server så kan ikke andre logge seg på Bruker du brannmur?
Loeve Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Åpne den eventuelle brannmuren, og pass på at dere har installert IPX-protokollen på maskinene det gjelder.
Lolert Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 gå til www.goteamspeak.com www.goteamspeak.com Der trykker du på download. Og der kommer det ulike versjoner. Noen er til mac og noen er til windows. På windows lastinga, så er det to teamspeak greier, last ned begge. Den ene er teamspeak server. Enklere er det ikke.
capt.jacobs Skrevet 28. desember 2004 Forfatter Skrevet 28. desember 2004 takk for hjelpen: men jeg fant ut at ventrilo var lettere å bruke.
Sjakal3n Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 Feilpostet. Har vel strengt talt ikke noe med CS å gjøre. Selvfølgelig har dette med cs og gjøre. Ventrilo er en god ting og ha på lan. niXon ikke lek så admin da.. plz!
Bluebeans Skrevet 28. desember 2004 Skrevet 28. desember 2004 (endret) Feilpostet. Har vel strengt talt ikke noe med CS å gjøre. Selvfølgelig har dette med cs og gjøre. Ventrilo er en god ting og ha på lan. niXon ikke lek så admin da.. plz! Ventrilo/Teamspeak er også fint når man spiller Doom 3 på multiplayer. Poste der også kanskje? Kan sammenligne med: CPU er en fin ting å ha til hovedkortet, skal man da poste CPU spørsmål i hovedkort forumet. PLZ Endret 28. desember 2004 av niXon^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå