Gå til innhold

Ledningen røyk på hodetelefonene


Bansh

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg helt nye hodetelefoner i dag, IXOS ministry of sound dj1004. Når den er helt ny ut av pakken, er gjerne ledningen 'rulla' sammen. Da er den ganske krøllete, så jeg begynner å strekke litt på ledningen, men de 2 små andre ledningene inni hører jeg ryker :( . Nå virker dem ikke! Hva skal jeg gjøre?! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bestilte dem på nett, ece.no, men kan jeg gå til nærmeste hifi butikk og kanskje dem kan fikse dem? Mye vil det koste?

Tror det koster mere enn det smaker... Husk at de har en saftig timespris :(

 

Jeg ville sendt det i retur og skrevet på hva som har skjedd. Enten det eller å sette på en "sukkerbit" :!:

 

Tenker du vet hva som er riktig å gjøre, litt surt å vente noen uker på nytt da. Men men... dårlig kvalitet ryker ofte flere ganger...

 

Sveinl.

Endret av Sveinl
Lenke til kommentar

Tror jeg sender dem tilbake å håper jeg får ny. Men må jeg sende hele "bundelen" tilbake, eller bare hodetelefonene?

 

Edit: Noen som har erfaring fra ece.no, eller vet om de gledelig vil gi meg nye hodetelefoner? Eller bare går imot meg og nekter å gi meg nye?

 

Edit 2: Burde jeg si at jeg fikk dem sånn, eller skrive på hva jeg har gjort?

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar
Problemet er løst!

 

Ringte dem på telefon i går og dem sendte nye med engang og jeg fikk returadresse til å sende de "defekte" :whistle:

 

Veldig hyggelige på ece.no. Fikk nesten dårlig samvittighet :blush:

 

Edit: Leif...

Fikk nesten hakeslepp jeg også... Sjelden at nettbutikkene sender nytt utstyr før det gamle er levert inn.

 

Flott av ece.no :thumbup:

 

Tenker jeg skal surfe en tur innom der en dag og se hva de har ;)

 

Sveinl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...