Glipp Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Hei.. har testet VietCong før. å likte den veldig godt. men har ikke testet Men of valor.. nå skal jeg ha en av de.. hva anbefaler dere ? Vietcong + expansion pakke eller Men of Valor ? hvilket har best gfx å gameplay ? -takk
rakfisk Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) Når det gjelder grafikk så er vel Men of Valor bedre iom det er nyare, men ka som har best gameplay av dei aner eg ikkje Her er omtaler fra begge spela: Vietcong Men of Valor Begge får 7.9 / 10 Edit: Joint Operations - Typhoon Rising syns eg ser ganske kult ut og er vel ett lignende spel. Får bedre kritikk og. Endret 27. desember 2004 av ZerkhaN
Glipp Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 Når det gjelder grafikk så er vel Men of Valor bedre iom det er nyare, men ka som har best gameplay av dei aner eg ikkje Her er omtaler fra begge spela: Vietcong Men of Valor Begge får 7.9 / 10 Edit: Joint Operations - Typhoon Rising syns eg ser ganske kult ut og er vel ett lignende spel. Får bedre kritikk og. jepp.. Har JO: TR har lyst på JO: Escelation og har kikket litt på bilder fra begge spillene.. VietCong SER ut som har bedre gfx, av de bildene jeg har sett.... men skal lese reviewen du postet.. så får jeg se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå