kick_ass17 Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Som sagt så sliter jeg med et lite kompleks.. Lever meg inn i spill å blir skikkelig skremt\redd av å spille en del spill .. bla annet unreal II.. og slike spill. før taklet jeg ikke å spille unrel tournament en gang.. Sliter litt med half life 2 også. men nå prøver jeg å komme megh igjennom det.. Synes slike spill er skikkelig bra og vil ikke gå glipp av de.. er det noen av dere som har\ har hatt samme proble?.. det må være frykten for å bli drept kanskje??
War Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 skru ned lyden -det hjelper. Spill men lyset på cheat med udødelig og spill litt sånn ,så blir du vant til at de hakker på deg
Qwert123 Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 hehe.. jeg hadde de sånn med Doom3 men de var sikkert fordi ver gang jeg spillte kom storebror min og skremte dritten ut av meg men ble vant med det til slutt da
Sunims Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Ja , off Jeg å er lettskremt..Fyker hver gang de kommer noe skummelt
kick_ass17 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 det blir liksom litt sånn, "nei der tørr jeg ikke gå inn" sitter liksom ikke så lenge av gangen.. for da blir det for skummelt ut.. høres egentlig litt psycho ut men men.. redd for et spill liksom..lol.. men sånn er det.. rart igrunn
yoyoyo12345678 Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) Gi faen i å spille da hvis du blir så sinnsykt redd. Drit i å belemr oss med de problemene, oppsøk psykolog eller whatever. Er jo ikke noe must å spille et pcspill. Edit: Litt dårlig mood mens jeg skrev innlegget, står for det jeg har skrevet, men ikke ordlyden. Endret 27. desember 2004 av fthomassen
Tandamram Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 Hvor gammel er du, da? Det er jo faktisk 18-års grense på spillet. Kanskje du ikke er moden nok?
kick_ass17 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 nei er moden nok.. man må ikke svare på dette innlegge. jeg pålegger dere ikke å lese, bare de som er intresert i å dele noen tanker.. Kanke noe for at jeg lever meg inn i spill..
kick_ass17 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 i forhold til aldersgrensen.. men eller kan vel diskuteres.. men er det ikke slig det skal være med gode spill... et dårlig spill fremkaller neppe de samme følelsene..
Whalecore Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) Jeg er helt lik.... Mange spill jeg ikke kan spille gjennom fordi det er en farlig fisk i vannet jeg må drepe eller noe. Og jeg tåler heller ikke HL2, jeg må skrue av spillet hver gang jeg ser en Headcrab.. jeg hater dem! Lamarr for eksempel.. jeg var LIVREDD når jeg så han, han der professor fyren sa at han var snill.. men NEI! Og ikke begynn å babl om aldersgrenser, jeg har vært redd blekksprut siden jeg var bitte liten.. Hver gang jeg ser en blekksprut på fjernsynet så må jeg skrue det av, og det er da ikke aldersgrense på blekksprut! Og i HL2, det er ikke headcrabs som gjør at det er 18års aldersgrense, det er når du dreper mennesker.. for det er ekstremt realistisk og ekstremt blodig. btw. HL2 Kicker ass. EDIT: La til noe. Endret 27. desember 2004 av xantir`
kick_ass17 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 ja ikke sant.. tror ikke det bare er meg som sliter med dette.. men half lif 2 er jo et døds bra spill...
kick_ass17 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 noen som vet om flere skremmende spill?
Jarbra Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) Du er jo ikke det hvis du blir redd! Jeg er redd for store folkemengder, edderkopper, og kjøpesentere. Betyr det at jeg ikke er moden nok? Edit: For ordens skyld: Frykt for edderkopper = Arachnophobia Frykt for folkemengder = Ochlophobia Endret 27. desember 2004 av Jarbra
kick_ass17 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 sant nok.. det er jo ikke noe vi "redde mennesker" kan noe for... hadde vi kunnet forandre på det hadde vi gjort det.. men.. hva er det skummleste spillet dere har spilt...??
potetgullmannen Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) morrowind!! det er noe så villt skummelt eller så syntes jeg ikke hl2 eller doom 3 var så veeldig skummelt.. skvatt litt på doom 3 menn hadde nå min trofase hagle med meg... det har man ikke på morrowind... Endret 27. desember 2004 av potetgullmannen
kick_ass17 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 det er for det meste lyset og musikken som skaper det skumle i spill.. jeg spilte et spill som foregikk i et islandskap.. Jeg kom til en forskningsstasjon det alle var borte.. ute var så kalt at du ville død ganske kjapt.. Du fikk hele tiden følelsen av at det var noe\noen der.. plutselig dukker det opp monstre foran og bak deg.. drit skummelt.. å du har heller ikke mye ammunisjo.. det var også folk der som var infisert med virus.. slik at de plutselig ble til monstre.. drit skummelt, men husker ikke hva det heter.. det er det verste jeg har spilt... torte ikke spille det alene.. i allfall ikke på kvelden
Jarbra Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) Tror ikke frykten bare gjelder spill. Jeg, for eksempel, er generelt sett et redd menneske. I tillegg til de jeg nevnte over, har jeg prestasjonsangst (fremføringer, jobben, osv), frykt for å ikke bli godtatt, frykt for vann, frykt for mørket, pluss noen til. Eks: når jeg hører på musikk/spiller, har jeg alltid ett øre utenfor hodetelefonen. Har jeg ikke det, føler jeg meg veldig sårbar. Frykten er ikke dominerende i livet mitt, selv om det kanskje virker slik. Noen av fryktene er jo sterkere enn andre, etc. Jarbra Edit: det er for det meste lyset og musikken som skaper det skumle i spill.. jeg spilte et spill som foregikk i et islandskap.. Jeg kom til en forskningsstasjon det alle var borte.. ute var så kalt at du ville død ganske kjapt.. Du fikk hele tiden følelsen av at det var noe\noen der.. plutselig dukker det opp monstre foran og bak deg.. drit skummelt.. å du har heller ikke mye ammunisjo.. det var også folk der som var infisert med virus.. slik at de plutselig ble til monstre.. drit skummelt, men husker ikke hva det heter.. det er det verste jeg har spilt... torte ikke spille det alene.. i allfall ikke på kvelden Spillet heter The Thing, og er basert på filmen fra 80-tallet. Anbefaler deg å se denne også! Link til filmen. (Ikke warez, kun info om filmen.) Hehe, den filmen er forøvrig ganske morsom også. Det kommer et team fra en norsk(!) forskningsbase til den amerikanske, og de er engelske skuespillere som skal snakke norsk. Er utrolig morsomt. "Larseeen, herreeguuud. We må drejpe hundjen." Du kan se på rollelisten på siden jeg linket til: Norbert Weisser .... Norwegian Larry J. Franco .... Norwegian Passenger with Rifle (as Larry Franco) Norskene er med! Endret 27. desember 2004 av Jarbra
cremaster Skrevet 27. desember 2004 Skrevet 27. desember 2004 (endret) det er for det meste lyset og musikken som skaper det skumle i spill.. jeg spilte et spill som foregikk i et islandskap.. Jeg kom til en forskningsstasjon det alle var borte.. ute var så kalt at du ville død ganske kjapt.. Du fikk hele tiden følelsen av at det var noe\noen der.. plutselig dukker det opp monstre foran og bak deg.. drit skummelt.. å du har heller ikke mye ammunisjo.. det var også folk der som var infisert med virus.. slik at de plutselig ble til monstre.. drit skummelt, men husker ikke hva det heter.. det er det verste jeg har spilt... torte ikke spille det alene.. i allfall ikke på kvelden Høres ut som et spill basert på filmen The Thing, en av de bedre skrekkfilmene jeg har sett. Edit: Fulgte vist ikke helt med på slutten av tråden. Endret 27. desember 2004 av cremaster
kick_ass17 Skrevet 27. desember 2004 Forfatter Skrevet 27. desember 2004 ja det var det det hete.. the thing.. dødskummelt spill
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå