Gå til innhold

[PC] Half-Life: NorthClan.com - Siden er oppe!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir meg her, fant ut at dette skapte mer irritasjon enn glede. Hver gang jeg er i en liten 1 on 1 fight så stopper jeg opp og kan ikke gjøre dritten. Skjer også veldig ofte så da er det ikke vits. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var fun! :thumbup::w00t:

Men jeg hakket noe syyykt.. kanskje det skjedde noe feil under nedlasting av mappet?

Når blir neste runde da? :ermm:

kl 11? ;):yes:

Skrevet

@ eXploid. Som du ser fra det nye screenshottet var det ikke alle som fikk med at vi byttet server grunnet lagg, så de fortsatte og spille helt til Mortifer vant med 206 kills. Så den der var vi ikke med på hele veien. Men du vant match 2.

Be happy...

Skrevet

hva må til for å hoste en server egnet for dette, hva trengs osv..

Mulig det er en annen post for slik, men?

Skrevet
hva må til for å hoste en server egnet for dette, hva trengs osv..

Mulig det er en annen post for slik, men?

Da må du enten ha en skikkelig fresk linje og kjøre dedicated server eller bare hoste. Og med fresk linje mener jeg ikke 1.5 ned og 512 ut... men gjerne over 5mb. Ellers kan man kjøpe/leie gamingserver hos en leverandør, på lik linje som med web-servere.

Skrevet

Kan vi ikke ha en innsamling da, melder oss på med et lite gebyr og så en som administrere greiene? vi er jo allerede over 50 stk :thumbup:

Skrevet
Jeg kunne såtte opp en dedikert, har 8096/640 (yter som 850, får i alle fall 107kB/s upload, 107 x 8 = 857kbit). Men folk har problemer med å se serverne jeg lager. :hmm:

Er vel noen port problemer da kanskje.

Skrevet (endret)

192.168.2.160:27015 Dere kan prøve å se om dere i det hele tatt finner den, neste steg for meg i morgen blir å kjøpe 2 stk forgrenere og koble seg direkte til modemet for å få forwardet noen porter. Jeg orker bare ikke mer trøbbel med linjen, må fikse den en gang for alle. Kaller forøvrig serveren bare for "Hw.no DM server". :hmm: Jeg var nødt å skrive inn et RCON ? passord som er; 1234..

post-169-1104356373_thumb.jpg

Endret av Chris88
Skrevet
192.168.2.160:27015 Dere kan prøve å se om dere i det hele tatt finner den, neste steg for meg i morgen blir å kjøpe 2 stk forgrenere og koble seg direkte til modemet for å få forwardet noen porter. Jeg orker bare ikke mer trøbbel med linjen, må fikse den en gang for alle. Kaller forøvrig serveren bare for "Hw.no DM server". :hmm: Jeg var nødt å skrive inn et RCON ? passord som er; 1234..

Får beskjed om at ip adressa di er invalid..

Skrevet (endret)

Kunne godt hostet en dedicated server, har 10mbit/10mbit..MEN, har ikke fast ip nå :( Må skaffe meg en gang i fremtiden :p

Edit: Btw, IKKE lurt å vise oss rcon pw :p Da kan alle restarte, bytte map osv som de vil :D

Endret av M@R7!N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...