Gå til innhold

Den store/lille Battle for Middleearth tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk dette ganske underholdnende spillet på julaften. Det var det visst flere som gjorde :D .

Har nå prøvd å spille som alle de forskjellige (Rohan, Gondor, Isengard og Mordor).

Det er noen ting som jeg stusser på. Hva har de andre "lagene" som veier opp til mordor sine Cavetrolls og Mumakil? De eier jo alt. Hva er gleden med å lage infantri eller riders mot dem?

Rohan var skikkelig kjedelige. Eneste de har å stille opp med er hvis du får opp Entene veldig fort. Da ble de plutselig skumle. Å de har mulighet for 7 heroer! Det er litt unødvendig synes jeg. Mordor har bare 4 (nesten en skam å telle med Gollum, men men), hvor to av dem er helt like.

Ellers så synes jeg Gondor var de beste (for meg). Gandalf er jo VELDIG overpowered! Har ikke prøvd ut mye forskjellige taktikker og sånt enda, men en ting jeg synes funka bra (jeg spilte mot medium Comp), var:

Jeg var Gondor

Comp`en var Mordor

Jeg peisa opp masse farms fikk opp archery range. Jeg startet med 2x5 Gondor soldater som jeg creepa med. Etterhvert joina noen archere. Så bare sparte jeg opp til Gandalf med en gang, og begynte å pumpe archere. Gandalf og Archerne tok alt av enemies som kom (Wizard blast rocks!). Så oppgraderte jeg archerne max (armor, fire arrows osv.) og angrep dem. De hadde ikke sjangs. Alt de angrep med rakk ikke frem engang før archerne hadde grilla bort hele gjengen.

Og nå er det opp til dere å poste deres meninger eller hva som helst om dette spillet (bortsett fra: Det suger/er elendig/er det værste du har prøvd osv).

La det være positivt :yes:

Videoannonse
Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...