dephz Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Noen som vet om noen gode tweaks til nvidia skjermkort?
NightWolfie Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Jepp Geforce Tweak Utility tror jeg det heter. Du bare instalerer programmet og der får du mange avanserte og nokså forvirrende alternativer man kan stille på. Jeg råder deg til å ikke bruke denne metoden til å tweake skjermkortet ditt på. Det jeg gjorde med mitt Nvidia skjermkort var å instalere det programmet og så når det var ferdig høyreklikke på skrivebordet og egenskaper. Deretter gikk jeg inn på innstilinger og så avansert. Hvis du har den nyeste patchen til skjermkortet ditt skulle du ha noe som heter "Nview" som står der. Klikk på den og til venstre finner du noe som heter klokkefrekvenser. Husk og bare stille max 5 og 5 om gangen og så prøv deg fram. For mye kan føre til at alt bare crasher.
Clutch Skrevet 23. januar 2005 Skrevet 23. januar 2005 Hyggelig lesning her: http://3dgpu.com/archives/2004/08/09/gefor...00-tweak-guide/ Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå