Gå til innhold

Kjøling på RAM


Aes456

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil påstå å si at med ram-sinks (egne ribber for hvert enkelt modul, ikke en sammenhengende over hele brikken) så får du da ikke plass til to stykker etter hverandre? Hvis du skal kjøre DualChannel på et HK med 3 RAM-slots liksom? Men de heldekkende ser jo desidert mye bedre ut. Fikk 1GB (2x 512) til jul, med heldekkende, speilblanke sinks :love:

Lenke til kommentar
Vil påstå å si at med ram-sinks (egne ribber for hvert enkelt modul, ikke en sammenhengende over hele brikken) så får du da ikke plass til to stykker etter hverandre? Hvis du skal kjøre DualChannel på et HK med 3 RAM-slots liksom? Men de heldekkende ser jo desidert mye bedre ut. Fikk 1GB (2x 512) til jul, med heldekkende, speilblanke sinks :love:

enig i at det ser nicere ut med en hel en.. er selv tilhenger av det ;)

 

men utifra hva som gir best kjøling så tror jeg at jeg må si det er ram-sinks.

Lenke til kommentar

Mine erfaringer sier meg at du ikke trenger det. Da mener jeg RAMen du har oppgitt i profil. Med mindre du skal klokke ekstremt med mefølgene volt justering eller modefikasjon. Har du bare litt luftsirkulasjon rundt brikkene, noe som det er lite av i mange systemer, tror jeg brikkene skal ha et fint liv! Det ser tøft ut da ;)

 

Rett meg hvis jeg er dum + Husk : Alt er relativt

Lenke til kommentar

clvn: Kommer nok ann på festemekanismen! Har du "modull ribber" som er festet med noe lim kan det bli vanskelig. Kommer da også ann på limet. Har du "plater som dekker over hele" er det vel bare ett stålklips elns., og da skulle det være enkelt å remontere?

 

LOZER

Innlegg 1000 - Hurra !

Lenke til kommentar
clvn: Kommer nok ann på festemekanismen! Har du "modull ribber" som er festet med noe lim kan det bli vanskelig. Kommer da også ann på limet. Har du "plater som dekker over hele" er det vel bare ett stålklips elns., og da skulle det være enkelt å remontere?

 

LOZER

Innlegg 1000 - Hurra !

Har nok en vakker kombinasjon( :p ) 2 heldekkende plater som er festet med "limbånd", og så har de 2 clips over seg. .. Det sitter som bare F***, og jeg klarer(/tør) ikke å få de av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...