Erijk Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hey jeg lurte på hva jeg skal gjøre jeg har kommet til et rom der det er mange kasser med sprengstoff som jeg skal hoppe over så kommer jeg til et annet rom der jeg skal ned i vannet og skru på en kran, men jeg kommer ikke videre vet ikke hva jeg skal gjøre videre , noen som kan hjelpe meg og fortelle meg hva jeg skal gjøre ?
ZlummGlumm Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 (endret) Er det det stedet hvor det kommer sabla mange sånne manhacks? Hvis det er det så skal du svømme ned stigen der du kom fra, der ser du en sånn tunnel under vannet som du skal gjenom... resten finner du ut selv. Men uansett så er det en "kommer ikke videre" tråd her fra før. eller er det hl1 det er snakk om her? Endret 25. desember 2004 av ZlummGlumm
SkyMarshall Arts Skrevet 25. desember 2004 Skrevet 25. desember 2004 Hvis det er der du skal svømme ned for å skru i krana. Så gjør du det. Svøm ned, skru på krana, svøm opp. Gå tilbake til rommet du kom fra. Gå bort til stigen. Dukk ned i hullet under stigen. Så er det bare og svømme videre.
Erijk Skrevet 26. desember 2004 Forfatter Skrevet 26. desember 2004 Takk tror dette reddet meg : ) prøver det i morgen
Portalol Skrevet 26. desember 2004 Skrevet 26. desember 2004 Det fins en ting som heter "Se på andre tråder i forumet, og/eller søk før du poster" . "I'm stuck in Hl2 posten" er ikke så vanskelig å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå