Gå til innhold

Noen gode rpg spill som ligner på Gothic?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd arx fatails, var ikke kjempebra. Elsker sånne spill, har prøvd en rekke rpg spill, og ingen har vært i nærheten av de spillene, har prøvd disse: Diablo, Diablo 2, Diablo 2 LOD, Never Winter Nights, Morrowind 3(med alle expansion packs), Sacred, Baldurs Gate 2(med expansion pack), Arx Fatails, Summoner, Star Wars: KOTOR, Deus Ex, Freelancer, og sist og best Gothic og Gothic 2.

Liker gothic veldig godt, er liksom det med sverd og helten og det mørke, og farlige uhyrer osv, og at du føler at folk er mer levende, det er mer ekte, folk i kampene er ikke bare kjøpmenn og krigere, de er dine venner og fiender liksom, å drepe er ikke bare bare der. Og for å bli god kreves en god rpg hjerne, men ikke så vanskelig alikevell. Finnes det noe dere vil anbefale? Og hvis dere ikke har prøvd gothic, prøv det! Prøv enen, ikke toen, denne er ikke like god, og du fatter ikke hele historien, den er viktig. Jeg er ikke intrisert i et internett spill som gjør meg helt hekta, det gjoprde diablo, og da tok det tid får jeg fungerte sosialt igjen. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

everquest eller morrovid(vet du sa det men...)

Morrovid er bare det aller beste rollespillet som er laget. Men wow og oblivion blir nok også utrolig brae spill når de lanseres.

Skrevet

Glem det, fant et spill jeg synes var spennende, Vampire: The Masqurade. Btw har alle de spillene, hvis jeg ville spille dem kunne jeg jo instalert dem. Men hvis ikke vampire er bra så bare prøver jeg nwn igjen. Det beste av de som jeg ikke har runna.

Skrevet

Du har jo spillt veldig mye :!: Vet lite om dette spillet men Lotr:The third age ser jo fett ut?? selv om det ikke er helt som du vil ha det.

Skrevet
Du bør klare å presse mye spilletid ut av NWN, det er et konge spill hvis du setter deg inn i det. Storyen er også veldig god, hvertfall på de to første.

Jeg fikk nwn-deluxe edition til jul:D jeg har spillt dem før men jeg runner dem opp igjen nå. Det er utrolig hvor mye jeg hadde hoppet over og åversett :hmm: + at nå leser jeg hva alle jeg snakker med sier:D å det gadd jeg ikke før:D

PS: NwN:hotu er jo best da

Skrevet
Hva er Summoner?

Høres vilt ut, non som har url til siden?

www.summoner.com og www.summoner2.com , er ganske underholdne, har bare prøvd summoner 1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...