Gå til innhold

kortslutning - pcens feil?


Anbefalte innlegg

jeg har nettopp installert spill som hl2(demo), og star wars battlefront... ganske nye spill, men det er 1 problem; hver eneste gang jeg starter opp et av de spillene spillene så skrur pcen min seg av, eller setter seg i dvale som man ikke kan vekke igjen... hva skal jeg gjøre??? jeg har en relativt ny pc som skulle være bedre enn som så, en rundt 350 w strømforsyning... 1102 MHz CPU, RAMen er på 512 MB, og altfor mye harddisk... men jeg har en sterk mistanke om at det er noe med pcen min...

 

noen tips??? :no:

Endret av enema
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ja , cpu også... men faenskap i hælvete! for det første: nå kommer det opp TO feilmeldinger når pcen starter opp(etter de nye driverne) og for det andre: da jeg prøvde spillet(med ny driver) sa pcen bare: PFFFFSHHHHHHHHHHHHHHH!!!!! og gikk i dørken... flaks at den funker nå da:p natta, tror ikke jeg orker mere nå... zzz

Lenke til kommentar

hei, dere, hvis innleggene mine irriterer dere, så ta det med ro....(ok, dette hadde ingenting med saken å gjøre)

 

jeg fikk spillene til å funke UTEN å kjøpe ny cpu, og UTEN å kjøpe ny psu

 

det eneste som mangla var å klokke cpuen et par hakk opp og ned, og så funka plutselig pcen helt perfekt!!!! ædabæda!!! den funker nå bedre enn før!!! :tease::tease::tease:

post-25-1124667889_thumb.jpg

Endret av enema
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...