Gå til innhold

Chiping av X-Box 1.6


Pufhead

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter som jeg har lagt merke til så henger enkelte lodfri chipper UTROLIG godt. vet ikke om det har med ver. av xbox eller hva det er.

På min så hadde jeg store problemer og loddet alt til slutt.

 

Men hos en venn av meg som hadde gamlere xbox har og en lik chip som jeg satte i. den hang som bare f*** og har tålt MASSE flytting.

Lenke til kommentar

Tenkte på samme Spider Loddefri chip til min Xbox, men gikk heller for en DuoX2. Begge to finnes på www.modnet.no .

Her er et lite sitat fra Modnet ang. Spider chippen :

Sånn personlig vil jeg ikke anbefale chippen, med mindre du ikke er grusom dårlig til å lodde, i hvert fall ikke hvis du skal frakte den en del.

Lenke til kommentar

kan man ikke flashe en Xbox1.6?

En kammerat av meg sa jeg skule kjøpe en chip som hetter Xecuter 3 eller no den her og han sa at jeg kune flashe den og lege in spill på HDDen og sånt

Men en ting jeg må kune er og legge inn spill og filmer for jeg gider ikke ta med meg det når er ute på tur

er n00b når det kommer til X-Box

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Heisann!

 

Kjøpte meg en brukt x-box for noen dager siden som jeg gjerne vil modde.

Er det mulig å flashe den originale bios'en slik at jeg kan bruke backup spill og evt sette inn større hd, eller må jeg sette inn chip?

Ser i forumet her at versjonen av x-box er viktig. Hvordan får jeg sett hvilken versjon jeg har? Er det noen store forskjeller mellom versjonen? Fordeler og ulemper?

Er erfaren lodder, så er ikke redd for det. Hvilken chip er å annbefale da? Pris sånn midt på treet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...