Gå til innhold

Problemer med HL2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk HL2 idag, På cd'en sto 2.96gb skal ikke være ca 4.5gb?

Har lastet den og key opp som ved cd'en plassen har ikke Manualen jeg :ermm: prøvd 2-4 ganger med riktig kode men funket ikke, hva skal jeg? går til butikken og bytte den eller finner noen i nett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mulig en eller annen drittunge har skrevet av keyen mens den lå i butikken og bruker den selv, ettersom en key kun kan registreres en gang funker den ikke til deg.. :thumbdown:

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor man ikke får i gang en masseboikott av møkkaselskapene Valve og Sierra og Half Life. Hører jo ikke akkurat til sjeldenhetene at cd keyen ikke virker, er det så fantastisk vanskelig å gjemme den så ikke små drittunger kan skrive dem av.

Skrevet (endret)
Det er **** funker ikke.

Har noen lyst gir meg key av dere PM?

Ser jeg syner?!

Hvis du leser noen av svarene her, så skjønner du at en cd-key kan kun registreres én gang og da er den låst til den brukeren. Hvorfor i all verden skulle noen da gi bort sin *ubrukte* key til deg??!

Endret av am3k
Skrevet (endret)
Det er -- funker ikke.

Har noen lyst gir meg key av dere PM?

:lol: !!!

Idiot!

lol. nøkkelen bør du fjerne. fort! sender deg en pm om hva som kan vere feilen.

hadde samme problem selv i går.

:!:

EDIT: Vist en moderator ser dette bør an fjerne keyen..

Endret av Z_IM
Skrevet

Jeg start på ny pc'en så trykker HL2 kommer igjen key til HL2 :ermm: slett inn igjen men: Får igjen problemer

"The CD-key you've entered has already been registered to an existing steam account, and is therefore invalid. Your subscription to Half Life 2 Retail Standard has not been completed."

Er noen som vet? :cry:

Skrevet

Nei, kan du tenke deg at noen har registrert keyen før deg?

Du har jo vært ytterst forsiktig, og det eneste du har gjort er jo å legge ut keyen på et forum med over 50.000 registrerte medlemmer...

Skrevet

Man kan ikke leve i sin egen lille boble og tro at ingen tar keyen om den legges ut her. Da er man rett og slett naiv.

I teorien har du brutt avtalen med Valve også, så da får du ikke igjen noe spill. Du kan jo selvfølgelig prøve å levere inn spillet og få igjen pengene, for så å kjøpe et nytt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...