Gå til innhold

Problemer med å installere Kampen om midgard


Anbefalte innlegg

Hvorfor vil ikke Ringenes Herre : Kampen om midgrad DVD`en ikke autorunne, når jeg setter den i dvd rommet? Fikk det nettopp og hadde tenkt å installere det, men den vil bare ikke starte. Høres og ser ut som om den bare prøver å autorunne men ikke klarer det. Cd/dvd ikonet ved muspila vises hele tiden. Hvis jeg går innpå min datamaskin og trykker på dvd rommen så henger hele møkka seg opp. Altså, timeglasset kommer frem, men forsvinner aldri igjen. Blir så j***a lei! Er det ikke det ene så er det det andre. Alltid noe dritt med pc`n min :mad::(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor pcen din henger seg når du er innpå min datamaskin vet jeg ikke helt hva er, men at cden ikke spilles av automatisk kan være at du har skrudd av sånn at den inne skal autorunne?

Men jeg merka at pcen min brukte litt lengere tid på å komme inn på min datamaskin med dette spillet enn hva den pleier med andre spill, prøv å kjør en defragementering eller kjør diskopprydding eller noe kansje det hjelper.

Lenke til kommentar
Ehh.. Må berre spørre.. Har du dvd rom

 

Hvis du leste hele posten min så hadde du ikke hatt behov for å spørre. Ja jeg har dvd-rom. BTW så funka det på den andre pc`n vår, så det er ikke spillet det er noe galt med iallefall. Autorun funker, men install screenen kommer liksom aldri frem. Høres ut som den ikke klarer/ikke vil dra igang dvd`n

Lenke til kommentar
Ehh.. Må berre spørre.. Har du dvd rom

 

Hvis du leste hele posten min så hadde du ikke hatt behov for å spørre. Ja jeg har dvd-rom. BTW så funka det på den andre pc`n vår, så det er ikke spillet det er noe galt med iallefall. Autorun funker, men install screenen kommer liksom aldri frem. Høres ut som den ikke klarer/ikke vil dra igang dvd`n

Hehehe.. oki.. lol :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...