Gå til innhold

Merkelige striper på skjermen(9800XT)


Onager

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Her om dagen skulle jeg starte et spill, og boom. Skjermen ble fylt med merkelige striper. Stripene er relativt store, lange og røde. Syns det er merkelig at de plutselig kom. De har jo ikke vært der før. Akuratt på juleaften, og jeg som ønsker meg spill. Jeg har tatt ut kortet, og satt inn et nytt. Men den er så gammel at de færreste PC-spill kan kjøres. Jeg har dessverre ingen bilder.

 

Håper på svar så fort som mulig. Har nemlig lyst til å nyte mine nye spill(Hvis jeg får noen da ;) ). Hvis dere vil har mer informasjon om feilen.. Bare spør.

 

PS. Det er ikke skjermen, prøvde å plugge inn en annen. Samme irriterende feil. :nei:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Har noen lunde samme feil her og, men her er stripene blå. Her er nok årsaken at det ble litt varmt, så kortet mitt har nok tatt kvelden.

Ser du noe til stripene når du starter opp maskinen? Hos meg er det hvite streker over hele skjermen når den er i oppstarten og. Hvis du ikke ser noe til stripene før du kommer inn i windows, kan det være et driverproblem. Forsøk og avinstaller skjermkortdriveren og legg den inn på nytt.

Lenke til kommentar

Stripene er ikke alltid røde, de skifter farger. Ved oppstart av PCen er windows ikonet fylt med merkelige farger. Jeg kan skru av PCen for en liten stund, for å så starte den senere. Og da er stripene borte, men de kommer tilbake. :hmm:

 

Håper ikke den har blitt for varm, eller at kortet er død :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...