Gå til innhold

SX1 klarer ikke åpne meldinger


youdecide

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har akkurat fått min Siemens SX1 tilbake fra service hos Zodiac Norge. Programvaren ble oppdatert til v14. Nyeste ute tilgjengelig på nettet er v12.

Telefonen krasjer like mye som før. 3-5 ganger om dagen. I går så fikk jeg "Systemfeil" når jeg skulle trykke meg inn på meldinger. Har prøvd å ha telefonen av i hele natt, gjennopprettet operatør innstillinger, men alt til ingen nytte...Får melding "systemfeil" når jeg prøver å klikke på ikoner "meldinger" fra hovedmenyen. Er det noen reset jeg selv kan foreta? I så tilfelle hvor og hvordan? Alt jeg gjorde var å skrive en sms da det skjedde...

 

Håper noen kan hjelpe meg!

 

mvh.

 

Tom Sommerseth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil svare det samme her som jeg gjorde på Club-Siemens:

 

Hmmm, det kan hende at du må formatere telefonen, det kan være noe der som gjør telefonen buga (hvis du har gjennopprettet en backup av telefonen, så kan det være at bugen følger med i backupen, eller kanskje til og med minnekortet).

 

Får å formatere C:, så starter du opp telefonen ved å holde inne * og # mens du trykker på den røde knappen. Det finnes også andre metoder.

Lenke til kommentar

Tuusen takk for tipset ang formatering.

Nå kommer jeg inn på meldingene.

Men tlf. min er jo et problembarn. Den krasjer hele tiden.

 

Hvordan fjerner jeg ikonene som er igjen på hovedmenyen fra tidligere installert programvare?

 

På forhånd takk og god jul til mine hjelpere :)

 

mvh.

 

Tom Sommerseth

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...