Gå til innhold

Samsung D500! er digg!


Anbefalte innlegg

Fatter ikke hva som er så bra med denne mye omtalte D500...

 

Støtter jo ikke EDGE/3G eller minnekort!!

Alle dere som prater så mye om 3G og EDGE. Hva skal dere bruke det til? For meg er dette totalt unyttig.

Hva skal du med xDSL tilkobling til internett etter?

 

Blir på samme måten..., det går kjappere!

Bortsett fra at man ikke har noe nyttig å laste ned.

 

Telefonene er såpass trege at det har lite for seg å laste ned tyngre ting, om man ikke bruker mobilen som modem til laptop da, men det har ikke jeg tenkt meg.

 

MobilTV er uinteressant, ringetoner er uinteressant, bilder er uinteressant. osv osv

 

Skjønner ikke hva mer man kan bruke det til. Alt er uansett uinteressant inntil videre.

 

Samme med 3G nettet. Går ikke så bra rundtomkring da det bygges ut raskere og raskere, men ingen er interessert i tjenestene.

 

Blir som å ha ADSL uten at det er noe nyttig på internett. Blir ganske overflødig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
d500e kommer sannsynligvis ikke til norge :p

fant en annen minus ved d500 e fra lesertester, kameraet er treigt fra når du klikker og mobilen faktisk tar bildet, stort minus for meg :no:

 

ps. min 100ede melding!! :D tihi :p

 

GOD JUL :xmas:

Så vidt jeg har forstått så har de fleste mp mobilene en svakhet i at reaksjonen mellom du tar bildet å når det faktisk blir tatt, en sammenheng med oppløsningen, jo høyere oppløsning jo tregere.

 

SE er jo ikke akkurat kjent for å være blant de kjappeste med tanke på treghet osv, vært en stor svakhet de har hatt i alle de år.. Så hvis du tror at SE clara med 2MP vil være lynkjapp så tror jeg du tar feil. Men det er noe JEG tror, ikke noe som er bevist.

Lenke til kommentar
Videotelefoni da?? :roll:

Totalt uinteressant. Har ikke noe ønske om å kikke på de jeg prater med.

Dette er faktisk noe jeg savner. Ikke for å se de jeg snakker med, men hvis motparten skulle være ved en begivenhet, noe ineterssant, osv så ville det vært fint å kunne få det streamet på sin egen mobil. Men dette er vel langt fram i tid enda, med tanke på utbredelse på 3g mobiler, og prismessig.

Lenke til kommentar

Tja, er summa sumarum fornøyd med min D-500.

 

Et par dumme ting jeg har funnet er:

 

Virker ikke som om man kan surfe menyen når man hører på mp3 og

man må koble seg av wappen, og gå inn på menyen for å gå til en ny url også er norsken temmelig dårlig.. bl.a. noen skriveleif.

Skulle nesten tro dette var noe sm en software oppgradering kunne fikse, men jeg ringte zodiac og de visste ikke om noen ny software enda.

 

Ellers er jeg stort sett fornøyd. Det er smooth design, PHET skjerm og feelinga når du drar "lokket" opp og igjen - ubetalelig :cool:

Lenke til kommentar
Tja, er summa sumarum fornøyd med min D-500.

 

Et par dumme ting jeg har funnet er:

 

Virker ikke som om man kan surfe menyen når man hører på mp3 og

man må koble seg av wappen, og gå inn på menyen for å gå til en ny url også er norsken temmelig dårlig.. bl.a. noen skriveleif.

Skulle nesten tro dette var noe sm en software oppgradering kunne fikse, men jeg ringte zodiac og de visste ikke om noen ny software enda.

 

Ellers er jeg stort sett fornøyd. Det er smooth design, PHET skjerm og feelinga når du drar "lokket" opp og igjen - ubetalelig :cool:

De ordner nok de skrivefeilene i neste versjon uansett.

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om det finnes noen forskjellige varianter av firmware i D500, gikk inn i menyen for å sjekke den nåværende firmwaren ved å taste *#8999*8378# og da viser den "S/W Version D500XBDL2, Dec 02 2004". Tviler at det er kommet noe nyere variant enda da det ikke er lenge siden den ble sluppet!

 

Hardware-versjonen av mobilen min er "MP 2.800".

 

Kunne vært interessant om dere som mottar mobilene etter hvert utover nyåret å sjekke om dere får mobiler med nyere firmware. Slik at vi andre vet når det blir på tide å ta turen for å oppgrade vår :)

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det finnes noen forskjellige varianter av firmware i D500, gikk inn i menyen for å sjekke den nåværende firmwaren ved å taste *#8999*8378# og da viser den "S/W Version D500XBDL2, Dec 02 2004". Tviler at det er kommet noe nyere variant enda da det ikke er lenge siden den ble sluppet!

 

Hardware-versjonen av mobilen min er "MP 2.800".

 

Kunne vært interessant om dere som mottar mobilene etter hvert utover nyåret å sjekke om dere får mobiler med nyere firmware. Slik at vi andre vet når det blir på tide å ta turen for å oppgrade vår :)

Du er så kul du Escobar!

 

Juhu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...