Gå til innhold

erfaringer med termaltake big water cooler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Da var settet mitt montert. Ser bra ut så langt. Har ikke rukket å teste så mye, men temperaturen på min Athlon 64 3200+ ligger nå på 27-35 grader, avhengig av hvor mye jeg har prøvd å presse PC'en. Dette er på laveste hastighet på viften. Jeg skal ikke overklokke, så temperaturen er ikke det avgjørende for min del. Systemet har blitt litt roligere, og jeg har lært en god del. Fornøyd så langt. :)

Endret av Swag
Skrevet

Jeg har også nettop montert settet, og GPU blokka.

Celeron 2.8 @ 3.22 og klokka FX5200, CPU temp 30 idle, 35-36 load. laveste hastighet på raddis-vifta.

Veldig fornøyd med settet, helt etter forventningene.

Skrevet
Jeg har også nettop montert settet, og GPU blokka.

Celeron 2.8 @ 3.22 og klokka FX5200, CPU temp 30 idle, 35-36 load. laveste hastighet på raddis-vifta.

Veldig fornøyd med settet, helt etter forventningene.

Hvilken GPU-blokk kjøpte du?

Skrevet (endret)
Er veldig bra tilbud hos PSdata på dette settet i dag...

PSdata

Oh my dear Jesus (unnskyld språket).

Må faen (unnskyld) meg nesten satse på det der. 500 små er søren (unnskyld) ikke mye!

Hvis jeg kjøper det der, og i tillegg en harddisk-kjøler som demper mye støy så kan jeg ha på maskina om natta og, kanskje.. fristende!

Endret av reeeeg
Skrevet

Nå har meg og FatFuck bestilt BigWater :dribble:

vi..ehem.. jeg fikk vite i dag kl.halv to på natta at det var på tilbud til 499,- på psdata så ringte jeg opp FatFuck og så ble vi enige om å bestille det :thumbup:

Skrevet

Da har jeg også bestilt. Bare håper de har nok :( Jeg så tilbudet 2 minutter over 12 i natt men ville vite litt mer om det før jeg bare kjøpte i vei. Alt har vel sin mening så om jeg ikke får tak i et sett så er det nok ikke verdt det :p

God Jul á folkens :xmas: Lurer forøvrig på om mange må frem med :dremel: i jula eheheh...

Skrevet
bestilte den i går.

500 spenn :w00t:

sinnsykt billig ass :dribble:

Me 2 !

Helt til jeg fant ut at jeg måtte ha en GPU-kjøler til 680kr

Men jaja, blir digg med vannkjøling, at last! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...