Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 Noen som hadde giddi og teste Logitech Driving Force pro sammen med GTR demoen får å se om det virker? Hadde hvert fint om TOCA Race drive 2 blei testa også. Kjenner en som har det, og han har ikke fått det til å virke på PC så jeg kommer ikke til å kjøpe det hvis jeg ikke er helt sikker på at det virker. Takk til de som gidder
Gromle Skrevet 22. desember 2004 Skrevet 22. desember 2004 FUnker utmerket på GTR-demoen hos meg. Toca RD2 har jeg ikke, så får ikke prøvd det.
Gjest Slettet-nQdjz0 Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Det var bra. Brukte du noen drivere eller bare plugga du den inn og begynnte å spille? Hvordan var ForceFeedback på det spillet med det rattet?
Gromle Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Du kan plugge det rett i å begynne å spille, men du får ikke Force Feedback da. Men hvis du søker etter rattet i tråden "Diskuter Artikler" så finner du en post der som beskriver hvilke drivere du trenger. Lenge siden jeg prøvde GTR-demoen nå, men mener å huske at feedbacken var ganske bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå