Gå til innhold

Ubekreftet dato - Hva skal man stole på ?


Anbefalte innlegg

Skal bestille pc i deler i starten av januar. Sitter og biter negler her nå da jeg har ubekreftet dato på både skjermkort og skjerm. Ser at de legger på én og én dag på ulike komponenter, og plutselig står det 1 måned ekstra. Hvor mye kan man stole på disse datoene, og kommer det opp BEKREFTET dato noen gang ? Om det gjør det, kan det komme før den ubekreftede datoen er forbi... Arg, blir gal her jeg. Er så mye jall overalt på webshop'er fortida :cry:

 

Bestiller muligens modellen under på skjermkort gjennom qxl.no snart fordi tolmodigheten min koker over :dribble:

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe,

Jeg kjenner til problemet. Venta 1 måned på at det skulle gå i orden med lagerstatusen. Til slutt tok tålmodigheten min slutt ;)

Jeg bestilte 1 gang fra komplett og 2 ganger fra mpx :p

Mye porto men det kom fram. JEg var ikke villig til å bytte ut delene mine for så å kjøpe alt samme plassen.

 

Mitt råd til dere som kjøper PC på nett: Vent til ALLE delene er på lager! Ubekreftet status er noe dritt!

Lenke til kommentar

Tolmodigheten min tok slutt. Jeg kjøpte et X800XT PCI-E ViVo kort av en kar på qxl.no. Kortet var brukt kun et par ganger så det er så godt som nytt. Fikk det for 3500kr og selger betaler frakt :thumbup: Gidder ikke vente på X850XT PE da jeg vil ha ferdig pc'en min til 15.januar. Så bestilte jeg Tagan PSU'en som var i julekalenderen på hw.no idag og sparte litt penger der også. Så bestilte jeg et Audigy 2 Zs lydkort. Alt i alt til rett udner 5000 spenn. Jeg er fornøyd ;)

 

Eneste usikkerhetsmomentet mitt nå er på skjermen, altså en BenQ FP937s eller BenQ FP937s+ ... Venter litt til så får vi se om tolmodigheten min kanskje er litt bedre der :p

Endret av gixxerman
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En annen ting... Hvordan kan en nettbutikk endre på én og samme vare mellom bekreftet dato og ubekreftet dato flere ganger. Da jeg bestilte en BenQ Fp937s skjermen fra mpx.no stod det "Bekreftet 07.01.2005" så jeg bestilte. Det har det stått hele tiden inne på ordrestatus siden også, men om man sjekker ut skjermen på nettbutikken så har den svinget frem og tilbake flere ganger mellom bekreftet og ubekreftet.

Har jeg missoppfattet ordet bekreftet, eller kan noen gjøre meg litt klokere ? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...