War Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Jeg har keyen min på et klistremerke som er klistret fast på innsiden av coveret. Presterte å kjøpe CD utgaven istedenfor DVD Du tenker vel HL2 du. siden hl² er i vinden nå trur jeg de fleste automatisk tenkte det. Lær dere skrive HL² skriv HL så hold "ALT" nede og trykk 0178 på tallene til høyre på tastaturet så slipp "ALT"tasten og volla. HL² Det heter faktisk Half-life 2, ikke half-lifeopphøydiandre :þ men det er artig å skrive HL² er det ikke?
Kanetheheatsink Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 hvordan skriver dere opphøyde tall?
Bluebeans Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 hvordan skriver dere opphøyde tall? Lær dere skrive HL²skriv HL så hold "ALT" nede og trykk 0178 på tallene til høyre på tastaturet så slipp "ALT"tasten og volla. new_yes.gif HL²
Coaxmetal Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 (endret) Har bøffa noen par cd-keyer selv :!: så si meg, hvorfor? Hva med andre som _kjøper_ det da? og IKKE får??? snakk om å være teit! idiot! Fordi jeg trengte dem, og ville ikke kaste bort penga på det når jeg kunne få det gratis. Og jeg får ikke akkurat dårlig samvittighet over folk som ikke får noe dem har betalt for. Hat meg Edit: Hehe 'typo' Idiot Endret 23. desember 2004 av Coaxmetal
Coaxmetal Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Eventuelt butikken som stiller ut keyen klar til stjeling. Med en slik tankegang fratar man tyver enhver form for ansvar. Ie. jeg raner en bank, men det er jo banken sin feil, de skulle hatt hele fremmedlegionen væpnet til tennene, pansra velvet med 20 meter panserstål etc. for å beskytte seg.
nd4spd Skrevet 23. desember 2004 Forfatter Skrevet 23. desember 2004 Fikk levert spillet idag og fikk tilbake pengene. De sa at manualen ikke hadde fulgt med når de fikk spillene..
Proidiv Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Jobber i en lekebutikk der vi selger mange spill, her har jeg måtte forklare resten av betjeningen at manualer skal legges i skuffen med CDne, siden folk stjeler sånt som kråker. Noen har tilogmed tatt seg den frekkhet å pirka ut CD-koden på en vanlig HL2boks CE er dekt i plast fordi den er vanskelig å stjele. Fean så irriterende. Vi har ikke fått klager på sånt enda, men det komemr til å skje ganske snart tror jeg Heldigvis er det bare PCspill det gjelder da...
el-asso Skrevet 23. desember 2004 Skrevet 23. desember 2004 Har bøffa noen par cd-keyer selv :!: så si meg, hvorfor? Hva med andre som _kjøper_ det da? og IKKE får??? snakk om å være teit! idiot! Fordi jeg trengte dem, og ville ikke kaste bort penga på det når jeg kunne få det gratis. Og jeg får ikke akkurat dårlig samvittighet over folk som ikke får noe dem har betalt for. Hat meg Edit: Hehe 'typo' Da får vi jo bare håpe det en dag blir deg som ikke får noe du har betalt for. Ok, problemet er løst, det er nok off-topic og tråden stenges.
Anbefalte innlegg